خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر استان فارس با صدرو بیانیه ای اعلام کرد:

کارگران همگام با تودههای عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۰۲

اکنون مائیم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل سلام الله علیه است و مائیم و انسان‌های آزادی خواه جهان که چشم به ام القرای اسلام دوخته‌اند.

خانه کارگر استان فارس با صدور بیانیه ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از شرکت گسترده کارگران استان در این حرکت ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا از شیراز در این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر ایلنا در فارس نیز ارسال شده آمده است: ۲۲بهمن یوم الله وحدت آفرین انقلاب اسلامی ملت آزاد و سر افرازایران، سر آغاز تحولی بزرگ و فرا‌تر از نام خویش و مکتبی متعالی در پی تجدید حیات معنوی انسان است و اکنون مائیم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل سلام الله علیه است و مائیم و انسان‌های آزادی خواه جهان که چشم به‌ام القرای اسلام دوخته‌اند.

در آستانه یوم ا… ۲۲ بهمن، ضمن گرامی داشت این روز خجسته، خانه کارگر تشکیلات استان فارس با سپاس و تقدیر از ایستادگی خالصانه امت حزب ا… و همیشه در صحنه در جهت تثبیت ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز می‌دارد؛ همگام با توده‌های میلیونی ملت فهیم و حماسه آفرین در راهپیمائی عظیم ۲۲ بهمن شرکت و اقتدار و صلابت اسلام و ایران سرافراز را بار دیگر به جهانیان به اثبات خواهند رساند و همگام با کارگران عزیز و سلحشور این خطه که مهد تمدن ایران اسلامی می‌باشد بر آمدن آفتاب درخشنده و فروزنده انقلاب را که بزرگ‌ترین آرمان معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی «ره» را ارج می‌نهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز