خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیهای؛

سازمان بسیج رسانه فارس از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۳۹

بی شک ملت سلحشور ایران اسلامی این تجربه گرانب‌ها را دارند که حضور حداکثری در تمامی صحنه‌ها سیلی محکمی بر صورت دشمنان و یاوه گویان است.

سازمان بسیج رسانه فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از این روز به عنوان حماسه‌ای یاد کرد که ملت ایران طومار ستم شاهی را درهم پیچید.

به گزارش ایلنا از شیراز، در این بیانیه که یک نسخه از نیز به دفتر ایلنا ارسال شده، آمده است:

سپاس خدای متعال را که نعمت جمهوری اسلامی را برما ارزانی داشت و روح پاک شهدا و امام شهدا را درود که با دلاوری و خلوصشان، انقلاب اسلامی را هر چه بیشتر شکوفا کردند و سلام ما بر مقتدای مسلمین و شیعیان جهان حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) که بار سنگین مسئولیت و هدایت جامعه اسلامی ایران را پذیرا شدند و جمهوری اسلامی را از پیچ‌های تاریخی به سلامت عبور دادند.

بار دیگر تقویم حماسه ۲۲ بهمن ماه رقم خورد و یادآور روزگاری شد که ملت رشید و دلاور ایران، حماسه‌ای عظیم آفریدند و طومار ستم شاهی را در هم پیچیده و به زباله‌دان تاریخ فرستادند تا نقطه عطفی در تاریخ ایران عزیز و الگویی برای سایر آزادی‌خواهان جهان قرار دهند؛ انقلابی که دیگر کشور‌ها با مشاهده شجاعت و مردم انقلابیش به هیجان آمدند و اگر روزگاری مقابله با استکبار جهانی را در رویا می‌دیدند امروز الگوی عملی انقلاب اسلامی را به کار گرفته و خود فرزند انقلاب شدند و مستکبران و ابرقدرت‌های جهان را خوار و ذلیل کردند و به چاره‌اندیشی مجبور ساخته‌اند.

قطعا دولتمردان ما نیز باید توجه داشته باشند که با وجود اهداف بلند انقلاب اسلامی و آرمان‌های خمینی کبیر(ره) که انقلاب ما بر آن استوار است، دشمن دست از دشمنی خود بر نخواهد داشت و آن‌ها نباید به بهانه تحریمی که امروز دامن گیر ملت شده است پا در مسیر خیالی دشمنان بگذارند و امید از دست رفته آن‌ها را بازگردانند.
بی‌شک ملت سلحشور ایران اسلامی این تجربه گرانب‌ها را دارند که حضور حداکثری در تمامی صحنه‌ها سیلی محکمی است بر صورت دشمنان و یاوه گویان و به همین دلیل، با بصیرت انقلابی گوش به فرمان رهبر انقلابی خود همانند سال‌های گذشته با حضوری چشمگیر و پر شور در جشن پیروزی انقلاب حضور خواهند داشت.

لذا اصحاب بسیج رسانه استان فارس نیز در آستانه ۲۲ بهمن ماه همراه با ملت همیشه در صحنهٔ ایران اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا، به فرمایش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) که فرمودند:(ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که زیر بار حرف زور نمی‌رود و پاسخ هر تحقیر کننده‌ای را نیز با ضربه متقابل خواهد داد)، عمل خواهند کرد و آمادگی خود برای حضور منسجم و پرشور در راهپیمایی ملی ۲۲ بهمن ماه را اعلام می‌کنند، همچنین این روز پرشکوه را بهانه‌ای قرار داده و عزم راسخ خود را برای جانفشانی ومبارزه در میدان جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته را اعلام می‌کند و اذعان می‌دارد که در راه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از هیچ‌گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز