خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

زیارت عاشورا سند خیانت یک ملت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۳۲

حضرت نوح(ع)، حضرت موسی(ع) و حضرت محمد(ص) رهبران انقلاب‌های توحیدی گذشته بودند و در انقلاب ما در یک دوره امام و امروز محور، رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جهان شاهد ۴ انقلاب توحیدی بوده‌ایم که باید به درس‌ها و عبرت‌های این انقلاب‌ها توجه و از تجربیات تلخ و شیرین آن استفاده کرد تا بتوانیم افق‌های آینده را برای رسیدن به قله‌های بلند ترسیم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، حجت‌الاسلام علی سعیدی که در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شیراز سخن می‌گفت، افزود: انقلاب‌های حضرت نوح(ع)، حضرت موسی(ع) و حضرت محمد(ص) و انقلاب اسلامی ایران چهار انقلاب توحیدی تاریخ هستند.

وی بابیان این مطلب که درقرآن کریم از انقلاب حضرت نوع(ع) ۶ سوره و بیش از ۴۰ بار سخن آورده شده است، افزود: درکتاب آسمانی ما ودر خصوص انقلاب حضرت موسی(ع) نیز ۳۵ سوره صحبت شده است.

وی گفت: قرآن به تفصیل در خصوص این دو انقلاب به بیان علل وقوع و شکست آنها اشاره می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه بعد از انقلاب پیامبر اسلام(ص)، انقلاب اسلامی ایران چهارمین انقلاب توحیدی جهان بشمار می‌رود، خاطرنشان کرد: خدا می‌داند تکلیفی که امروز بر دوش ملت ما قرار دارد به مراتب سنگین‌تر از امت‌های پیش‌از این است، ملت انقلابی ایران و رهبری انقلاب رسالت جهانی بسیار سنگینی دارند و باید مقاوم‌تر از سایر ملت‌ها باشند.

سعیدی گفت: اولین درس انقلاب‌های توحیدی نقش رهبری است، انقلاب توحیدی بدون رهبری الهی معنا و مفهوم ندارد، شناسنامه انقلاب توحیدی رهبری الهی است، رهبری که از طرف خدا تعیین شده باشد، در هر انقلابی این نقشی اساسی و تعیین کننده دارد.

وی ادامه داد: حضرت نوح(ع)، حضرت موسی(ع) و حضرت محمد(ص) رهبران انقلاب‌های توحیدی گذشته بودند و در انقلاب ما در یک دوره امام و امروز محور رهبر معظم انقلاب است.

وی به شکست امقلاب های توحیدی قبل اشاره کرد و افزود: نقش مردم در انقلاب توحیدی به‌عنوان نقشی زیربنایی و زیرساختی است، موردی و تشریفاتی نیست.

سعیدی علت شکست انقلاب حضرت نوح(ع) را همراه نشدن مردم در ابتدای انقلاب و علت شکست انقلاب حضرت موسی(ع) را همراه نشدن مرد در تداوم انقلاب دانست و گفت: همواره در انقلاب توحیدی اراده خدا متوجه رهبر و تکلیف خدا متوجه مردم است، مردم باید از رهبری اطاعت کنند تا انقلاب تداوم داشته باشد. در عصر موسی(ع) مردم ابتدا آمدند و بنی‌اسرائیل به دلیل صبر و پایداری به قدرت رسید.

وی از زیارت عاشورا به‌عنوان سند خیانت یک ملت یاد و تصریح کرد: در سال ۸۸ یک ناحیه در پشت فتنه بود، یک ناحیه روی فتنه و یک ناحیه در کف خیابان، مهمترین اصل شناخت، عناصر پشت صحنه است. آنها می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند و وارد صحنه شوند، مهم شناسایی عناصر پشت صحنه است که هیچ‌گاه از خود سند بر جای نمی‌گذارند، اگر اسم ببریم می‌گویند چرا اسم برده‌اید.

سعیدی گفت: خون ایرانی باید منطقه خاورمیانه را دگرگون و زمینه ظهور صاحب‌الزمان(عج) را فراهم کند و فارس در ظهور نقش تعیین کننده دارد، از فارس سخن به‌میان آمده اگرچه ممکن است منظور شرق آن زمان باشد، اما بعید نیست که منطقه فارس مصداق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز