خبرگزاری کار ایران

با صدوریک پیام مشترک صورت گرفت؛

قدردانی نماینده ولی فقیه و اساندار فارس از مردم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۰۶

امروز بار دیگر به جهانیان نشان دادید که فرزندان برومند امام راحل و راست‌قامتان تاریخ هستید.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس با صدور یک پیام تشکر ازحضور مردم فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قدرانی کردند.

به گزارش ایلناT در پیام آیت الله اسدالله ایمانی و سید محمد احمدی که یک نسخه ازآن نیز به دفتر ایلنا در فارس ارسال شده
، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بصیرت‌مندانه و دشمن‌شکن توصیف شده است.

در این پیام آمده است:
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

مردم سلحشور استان فارس

آفرین بر عزم و همت استوارتان، امروز بار دیگر به جهانیان نشان دادید که فرزندان برومند امام راحل و راست‌قامتان تاریخ هستید.

شور و نشاط دینی و غیرت و مردانگی انقلابی‌تان، امروز صف‌بندی استکبار غرب علیه مسلمانان و بالاخص ایران اسلامی را بهم ریخت و آنان را سردرگم و وادار به اعتراف کرد.

تبلور عزت و بصیرت شما مردم فهیم، نشان داد که هرگز از آرمان‌های امام راحل و رهبری عظیم‌الشان، ذره‌ای عدول نخواهید کرد و نخواهید گذاشت این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.

اهالی محترم سومین حرم اهل بیت

در سی و ششمین بهار انقلاب بار دیگر ثابت کردید که از تهدیدات دشمن نمی‌هراسید و بر سرآرمانهای شهدا تا پای جان ایستاده‌اید و یقین دارید که خداوند یار و یار شما است.

اینجانبان از حضور مقتدرانه و پر صلابت شما در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بالاخص در راهپیمایی عظم یوم‌الله ۲۲ بهمن که چشم جهانیان را به این بصیرت خود خیره کرد، تشکر و قدردانی می‌نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز