خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس خبر داد:

برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان بسترساز ارتقای نظام فنی و اجرایی

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۹۱

برگزاری ششمین دوره همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز به ارتقای کیفی ساخت و ساز منتهی می‌شود که می‌تواند عرصه مهندسی استان و کشور را متحول کند.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس گفت: برگزاری و استقرار دبیرخانه دائمی همایش مقررات ملی ساختمان در فارس فال نیک برای مهندسان پرتوان فارس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا صحراییان صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار دبیرخانه دائمی همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز اظهار داشت: این اتفاق بسیار میمون و مبارک است و قطعا دستاوردهای خوبی را برای نظام مهندسی به همراه دارد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس بیان کرد: برگزاری ششمین دوره همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز به ارتقای کیفی ساخت و ساز منتهی می‌شود که می‌تواند عرصه مهندسی استان و کشور را متحول کند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان بسترساز ارتقای نظام فنی و اجرایی در استان فارس خواهد بود، ادامه داد: برگزاری این همایش سطح توقعات مسئولان را از مهندسین بالا می‌برد و همین امر باعثمی‌شود فارس در تمام عرصه‌های مهندسی و معماری الگو شود.

صحراییان با بیان اینکه استان فارس باید به صورت عملیاتی در حوزه‌های نظارت، کنترل کیفیت ساخت و ساز الگو باشد، تصریح کرد: حضور مهندسان ارشد و با تجربه از سراسر کشور فرصت مناسبی برای تحقق این امر است.

وی با اشاره به حمایت دفتر فنی استانداری از برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز اضافه کرد: این همایش مهمترین رویداد مهندسی ساختمان در کشور و بهترین فرصت بهره‌برداری علمی، آموزشی و تخصصی برای مهندسان استان فارس است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس یادآور شد: این نکته را نباید فراموش کرد که کارشناسان بهترین، حساس ترین، تاثیر گذار ترین و مهمترین عنصر در عرصه نظارت بر ساخت و ساز ها هستند بنابراین برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند در ارتقای علمی و فنی جامعه کارشناسی موثر باشد.

وی در همین راستا از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و تخصصی برای کارشناسان دفاتر فنی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها در شهرستانهای مختلف استان سخن گفت و ادامه داد: هر کجا که لازم باشد از فعالیتهای فنی و تخصصی مهندسان و ناظران که منطبق با ضوابط و مقررات ملی ساختمان باشد، حمایت می کنیم.

صحراییان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نظام فنی و اجرایی ساختمان باید به بهترین نحو ممکن در استان پیاده شود که این مهم همکاری و حمایت دستگاه های نظارتی و حاکمیتی را می‌طلبد.

وی در پایان با اشاره به نقش پدری و نظارتی دولت و مدیریت ارشد استان در فارس ابراز داشت: مدیریت فنی استان قطعا از ششمین دوره همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز