خبرگزاری کار ایران

رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار و اتحاد بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۲۲

گستاخانی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) جسارت کردند متوجه اشتباه خود شدند و پی بردند که نبی مکرم اسلام(ص) چه جایگاهی در دل مسلمانان دارند و این راهپیمایی مشتی محکم بر دهان آن‌ها بود.

ریس شورای هیئات مذهبی استان فارس گفت: اتحاد و انسجام همیشگی مردم پابرجاتر و مقتدرتر از همیشه در مسیر دینی و اسلامی خود به‌پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مظفر مختاری که ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن تقدیر از حضور اقشار مختلف جامعه درراه پیمایی ۲۲ بهمن گفت: درود خدا بر شما مردم مومن و ولایت مدار و همیشه درصحنه استان فارس که برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به‌فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر آفریدید.

وی تصریح کرد: با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با استکبار جهانی همچون گذشته درصحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.

مختاری با اشاره به حضور پرشور و انقلابی مردم باغیرت و ولایت مدار استان فارس افزود: گستاخانی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) جسارت کردند متوجه اشتباه خود شدند و پی بردند که نبی مکرم اسلام(ص) چه جایگاهی در دل مسلمانان دارند و این راهپیمایی مشتی محکم بر دهان آن‌ها بود.

رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس ادامه داد: این نظام به برکت ولایتمداری و اتحاد و انسجام همیشگی مردم پابرجاتر و مقتدرتر از همیشه در مسیر اعتلای ارزش‌های والای دینی و اسلامی خود به‌پیش می‌رود.

وی گفت: خداوند متعال را به‌پاس نعمت انقلاب اسلامی و داشتن چنین مردم غیرتمند و قدرشناسی شکر گفته و با آرزوی عظمت و سربلندی روزافزون برای ایران اسلامی، از حضور حماسی تک‌تک شما مردم فهیم و موقعیت‌شناس سومین حرم اهل‌بیت(ع) در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز