خبرگزاری کار ایران

موسسه موج مستند شاهچراغ(ع) را می سازد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۷۸

در راستای اشاعه گردشگری مذهبی و با همکاری و حمایت حوزه هنری فارس، فیلم مستند شاه چراغ(ع) توسط موسسه فرهنگی، هنری و خبری موج در دهه مبارک فجر کلید خورد.

مدیر حوزه هنری فارس از ساخت فیلم مستند حضرت شاه چراغ(ع) توسط موسسه فرهنگی، هنری، خبری موج و با همکاری حوزه هنری فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگاران ایلنا از شیراز، مهدی نجابت، ظهر امروز، شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اشاعه گردشگری مذهبی و با همکاری و حمایت حوزه هنری فارس فیلم مستند شاه چراغ(ع) توسط موسسه فرهنگی، هنری و خبری موج در دهه مبارک فجر کلید خورد.

نجابت با بیان اینکه، شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت همه ساله میزبان میلیون ها گردشگرمذهبی ایرانی و خارجی است افزود: این موضوع می طلبد که هر چه بیشتر در معرفی اماکن مذهبی بویژه حرم مطهر احمد بن موسی(ع) بکوشیم.

وی ادامه داد: این فیلم با موضوع گردشگری مذهبی و با محوریت حضرت شاه چراغ(ع) توسط موسسه فرهنگی، هنری و خبری موج، سرپرستی استان فارس ساختته می شود.

رئیس حوزه هنری فارس با تاکید بر اینکه، ما در این راه از هیچ کمکی دریغ نکرده ایم افزود: آستان مقدس احمدی و محمدی نیز همکاری های لازم را به عمل آورده تا فیلم مذکور تا قبل از سال نو به اتمام برسد.

نجابت در پایان تصریح کرد: ساخت چنین مستند هایی می تواند به عنوان یک اثر فاخر کمک بسزایی در جذب گردشگر و معرفی هرچه بیشتر سومین حرم اهل بیت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز