خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس:

حقوق شهروندی از جمله مسائل فراموش شده دردولت قبل بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۹۲

در راستای اشاعه گردشگری مذهبی و با همکاری و حمایت حوزه هنری فارس فیلم مستند شاه چراغ(ع) توسط موسسه فرهنگی، هنری و خبری موج در دهه مبارک فجر کلید خورد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: حقوق شهروندی از جمله مسائل فراموش شده در دولت قبل بود که در دولت یازدهم در راستای توسعه مباحثاجتماعی، توجه ویژه ای به آن شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جوانشیر کدخداپور ظهر امروز، شنبه، در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی که با حضورعلی ملازاده جانشین بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: اولین قدم در زمینه تامین حقوق شهروندی، اطلاع رسانی به مردم به منظور آگاه سازی آنان از حقوق شهروندی است.

وی با بیان این که امنیت جزء اولین نیازهای انسان به شمار می رود، تصریح کرد: با جلب رضایت مردم در زمینه عملکرد دستگاه های اجرایی، اعتماد عمومی به نظام اسلامی افزایش می یابد که موجب کسب اقتدار بیش از پیش برای کشورمان در سطح دنیا می شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با حضور خود اعلام کردند که از نظام و انقلاب اسلامی حمایت می کنند و این پشتیبانی مردمی موجب کسب اعتبار روز افزون برای جمهوری اسلامی است که در رفتار قدرت های جهانی با ایران موثر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز