خبرگزاری کار ایران

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان اعلام کرد:

وزیر راه و شهرسازی به شیراز می آید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۰۷

در ۲ روز برگزاری همایش حدود ۳ تا ۵ کلاس و دوره تخصصی برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان گفت: ششمین همایش مقررات ملی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مشاور رییس جمهور ششم اسفندماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مهرداد راستی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان در تاریخ ششم و هفتم اسفندماه سال جاری در شیراز با حضور مقامات کشوری و استانی ابراز داشت: تا کنون بیش از یک هزار نفر برای حضور در این همایش نام نویسی کرده اند.

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان از ارائه ۹۲ مقاله تا کنون برای شرکت در همایش مقررات ملی ساختمان سخن گفت و افزود: پیش بینی می شود تا مهلت باقیمانده تعداد آثار افزایش قابل توجهی یابد.

وی از حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان نظام مهندسی کشور در مراسم افتتاحیه این همایش خبر داد و ادامه داد: در ۲ روز برگزاری همایش حدود ۳ تا ۵ کلاس و دوره تخصصی برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

مهندس راستی با اشاره به نقش این همایش در ارتقای جایگاه مهندسی فارس در حوزه های مختلف مقررات ملی ساختمان خواستار حضور گسترده مهندسان فارسی تا مدت زمان باقیمانده مهلت ثبت نام شد.

وی همچنین به استقبال گسترده مخاطبان و متقاضیان حضور در همایش مقررات ملی ساختمان از استان های مختلف اشاره کرد.

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مراقبت و نگهداری از ساختمان یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای حفظ سرمایه های ملی است، تصریح کرد: بدون تردید پروژه های ساختمانی در کشور سهم چشمگیری از سرمایه گذاری را به خود اختصاص می دهند.

وی بیان کرد: از یک سو منابع عظیمی صرف ساخت و ساز در کشور می شود و به صورت تصاعدی در جریان است و از سوی دیگر سبک و سیاق ساختمان سازی در ابعاد گوناگون تاثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی افراد داشته و دامنه این تاثیر از مسایل مادی و اقتصادی گرقته تا جنبه های روانی و معنوی را در بر می گیرد.

راستی در پایان یادآور شد: توجه به اقدام اصولی و علمی برای حفظ و نگهداری از این سرمایه عظیم ملی با عنوان مراقبت و نگهداری از ساختمان در ششمین همایش مقررات ملی ساختمان مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است ششمین همایش مقررات ملی ساختمان با حضور مقامات کشوری و استانی ششم و هفتم اسفندماه در شیراز برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز