خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

بیش از صد مقاله به همایش " مقررات ملی " ساختمان ارائه شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۰۹

چکیده مهم مقالات نیز در مراسم افتتاحیه در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از ارائه بیش از یک صد مقاله به همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز خبر داد و گفت: ششمین همایش مقررات ملی ساختمان ششم و هفتم اسفندماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و ۱۳ معاون این وزارتخانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هوشنگ عشایری ظهر امروز، چهارشنبه، با اشاره به برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان، ششم و هفتم اسفندماه، در شیراز از ارائه بیش از یک صد مقاله به این همایش خبر داد و اظهار داشت: سطح کیفی مقالات ارائه شده بسیار بالاست و از این تعداد حدود ۵۰ مقاله در همایش ارائه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه اثار ارسالی در حال داوری هستند، ابراز داشت: چکیده مهم مقالات نیز در مراسم افتتاحیه در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

وی همچنین از ارائه تعداد قابل توجهی مقالات سفارشی در ششمین همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز سخن گفت و افزود: مهم‌ترین محمورهای مورد توجه در این همایش بررسی مسائل، مشکلات و چالش‌های موجود و ارائه راهکارهای علمی و عملی «،» وظایف و مسئولیت‌های حقوق، قانونی و قراردادی و نقش صنعت بیمه در مراقبت و نگهداری از ساختمان «، تاثیر میزان مراقبت و نگهداری از ساختمان‌ها در کاهش میزان خسارت جانی و مالی ناشی از وقوع زلزله و یا حوادثغیرمترقبه و قهری»، «فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای مشخص جهت نگهداری و مراقبت از ساختمان» و «معرفی تجهیزات کنترلی خاص در بالا بردن سطح مراقبت و نگهداری از ساختمان‌ها» خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز