خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز:

توسعه فرهنگ ورزش از نیازهای اساسی سلامت هر جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۳۰

خوشحالیم که در استان فارس نیز در حوزه ورزش، دارای جایگاه خوبی است و در رشته‌های مختلف ورزشی دانشجویانی نظیر امید نوروزی و ساره جوانمردی در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز توسعه فرهنگ ورزش را از نیازهای اساسی هر جامعه دانست و توجه به این امر را از اولویت های اصلی و مهم دانشگاه بر شمرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حمزه سارویی که صبح امروز در مراسم در اختتامیه مسابقات فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که به میزبانی واحد شیراز برگزار شد، سخن می گفت افزود: خوشبختانه نگاه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ورزش نگاه ویژ ه ای است.

وی با بیان این مطلب که حوزه معاونت ورزش که سکان آن در دست دکتر دادکان قرار دارد، او را فردی معرفی کرد که ورزش را خوب می شناسد و می فهمد و علاقه ویژه ای به بسط و گسترش ورزش در دانشگاه آزاد دارد.

رییس واحد شیراز دانشگاه آزاد، از تاسیس اولین باشگاه ورزشی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد؛ این امر به نوبه خود موجب پیشرفت دانشجویان در اکثر رشته های ورزشی و بالفعل شدن استعداد های ورزشی آنان خواهد شد.

سارویی تصریح کرد: خوشحالیم که استان فارس نیز در حوزه ورزش دارای جایگاه خوبی است و در رشته های مختلف ورزشی دانشجویانی نظیر امید نوروزی قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک و ساره جوانمردی قهرمان تیراندازی پارالمپیک در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

در پایان این مسابقات، تیم بانوان واحد مرودشت به قهرمانی رسید و تیم‌های لامرد و شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز