خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس:

باید با چرخش وارونه تحریم‌ها، اهداف دشمنان را ناکام گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۳۳

ما با الهام از بیانات مقام معظم رهبری، کار خود را جهاد فی سبیل الله می‌دانیم و باور داریم که ما می‌توانیم ایستادگی کنیم.

مدیر شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس گفت: باید با چرخش وارونه تحریم‌ها اهداف دشمنان را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مختارهنرمند که ظهر امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ابزار ناکام گذاشتن تحریم کنندگان را با توانمندی اقتصادی و تبدیل تحریم به فرصت دانست و افزود: بانک مهر اقتصاد، به‌عنوان تنها بانک پیشرو در ایجاد اشتغال در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی بانک مهر اقتصاد، پیاده سازی عقود شرعی در راستای اجرای بانک‌داری اسلامی‌ست، افزود: در راستای تحقق این امر، بانک مهر اقتصاد به عنوان پیشرو در امر بانکداری اسلامی بدون ربا، صرفاً برای پرسنل استان فارس ۵ هزار و ۷۶۰ نفر ساعت دوره آموزش فقهی برگزار کرده است.

هنرمند ادامه داد: بانک مهر اقتصاد با برنامه‌ریزی برای تحقق شعارهای سال مقام معظم رهبری، کمر همت بسته است و با سعی مضاعف و دقت در بیانات معظم له، در طول سال نیز از رهنمودهای ایشان حداکثر بهره برداری را به‌عمل می‌آورد.

مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارسU کسب رتبه ۱۷ را بر اساس ارزیابی اطلاعات و آمار مربوط به پایان سال مالی ۱۳۹۲ در بین ۱۰۰ شرکت بر‌تر کشور و رتبه پنجم بین کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی، کسب تندیس بلورین از دوازدهمین همایش تعالی سازمانی و افزایش سرمایه ثبتی بانک مهر اقتصاد به ۱۲ هزار میلیارد ریال را از جمله دستاوردهای این بانک دانست و افزود: تمام طرح‌ها در بانک مهر اقتصاد با الهام از روحیه بسیجی پرسنل خدوم این بانک، بiصورت جهادی؛ طراحی، ابلاغ و اجرا می‌شود.

هنرمند ابراز داشت: آخرین طرح جهادی بانک مهر اقتصاد در بهمن ماه سال جاریU مزین به نام فجر عظیم شد تا در راستای ایجاد بستری مطلوب و فرا‌تر از انتظار بانک مرکزی، نسبت به پرداخت تسهیلات مبادله‌ای با نرخ ۴ درصد کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی و اقساطی ۱۰ برابر مدت انتظار مشتری و با نرخ ۱۸درصد در قالب سپرده سرمایه گذاری امتیازی ارمغان مهر طراحی و بعنوان یکی از طرح‌های مشتری مدار و برگرفته از قانون بُرد بُرد؛ عرضه شد.

وی ادامه داد: جهت حمایت از آسیب دیدگان تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، خشکسالی‌ها و… نسبت به بخشش ویژه وجه التزام تسهیلات معوق در قالب طرح مهر ماندگار اقدام و برای حمایت و بالا بردن توان مالی دارندگان سرمایه و کاهش ریسک بازار و پرداخت تسهیلات در زود‌ترین زمان ممکن، طرح شمیم مهر روانه بازار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز