خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

طرح مکنا در ۱۰۰ کلانتری فارس اجرا شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۸۷

طرح " مکنا " به منظور خوشایند سازی محیط و رسیدگی به مشکلات مراجعین به کلانتری‌ها در کشور مطرح شده که فارس به عنوان استان پیشرو در این خصوص مطرح است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: طرح مکنا در ۱۰۰ کلانتری استان فارس اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار حسین ذوالفقاری عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح " مکنا " در کلانتری ۱۱شیراز در جمع خبرنگاران با توجه به اینکه فعالیت‌هایی که در فارس صورت می‌گیرد قابل تقدیر است بیان کرد: با توجه به روند افزایش اندک جرم در کشور اما در فارس با برنامه‌ریزی صحیح با کاهش جرائم و مهار آن رو به رو بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: طرح " مکنا " به منظور خوشایند سازی محیط و رسیدگی به مشکلات مراجعین به کلانتری‌ها در کشور مطرح شده که فارس به عنوان استان پیشرو در این خصوص مطرح است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: این طرح در ۱۰۰کلانتری استان فارس اجرایی شده است.

سردار ذوالفقاری با اشاره به ارتباط مستقیم این کلانتری با دادگستری و صدور رای توسط قاضی افزود: این نوع ارتباط در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به کار بسیار موثر است.

وی گفت: در خصوص برنامه‌های ایام نوروز برنامه‌ریزی در سطح ملی انجام و دستور العمل‌های مناسب نیز صادر شده و قرارگاه‌هایی در شهرستان‌ها و شهرها ایجاد می‌شود که رفع مشکلات امنیتی و ترافیکی شهروندان را بر عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز