خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شیراز

آمریکا عامل اصلی مشکلات منطقه است

امام جمعه شیراز گفت: آمریکا عامل اصلی مشکلات منطقه است، همانگونه که برای حفظ منافع اسرائیل جنایت‌ها می‌کند و امروز نیز شاهد وضعیت کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، یمن و... هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی که درخطبه‌های این هفته نمازجمعه این هفته شیراز سخن می‌گفت با بیان اینکه بازگشت آمریکا به ایران روز بدبختی و بیچارگی به همراه خواهد داشت گفت: آمریکا از هر کشوری که خارج شد، آن مملکت آباد می‌شود.

وی با اشاره به دیدار وزیر امورخارجه، سفرا با مقام معظم رهبری افزود: رهبری در این دیدار تاکید کردند که سیاست‌های ایران و آمریکا در منطقه ۱۸۰ درجه با یکدیگر تفاوت دارد.

آیت الله ایمانی هدف آمریکا را نابود کردن اسلام عنوان کرد و افزود: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به فکر نگهداری و توسعه اسلام است.

آیت الله ایمانی گفت: هر زمانی که آمریکا به هر کشوری وارد شد، آبادی و پیشرفت از آن مملکت خارج شد. همانگونه که سالیان گذشته به اشتباه یکی از مسئولان برای کم شدن شرّ انگلیس به آمریکا پناه بردند و از چاله به چاه افتادند.

خطیب این هفته نماز جمعه شیراز دشمنی آمریکا با ایران و کینه ایران از آمریکا را دشمنی و کینه‌ای دیرینه دانست و افزود: از سال ۳۲ تا به امروز چیزی به جز دشمنی با اعتقادات، ملت و منافع ما از آمریکا ندیدیم؛ چراکه ۲۵ سال حکومت طاغوت را بر ما مسلط کرد و پس از گذشت ۶۲ سال همچنان دشمنی می‌کند.

کد خبر : ۳۱۹۶۸۳