خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از هزار نفر

مانور آمادگی نیروهای شهرداری شیراز در برف و باران برگزار شد

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز، گفت: مانور آمادگی نیروهای شهرداری در برف و باران با حضور بیش از هزار نفر از نیروهای شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رمضان امینی در حاشیه برگزاری مانور شهرداری شیراز، اظهار کرد: این مانور برای مجموعه نیروهای شهرداری و پیمانکاران به ویژه سازمان پارک‌ها و فضای سبز، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و خدمات موتوری در مدت زمان ۴ ساعت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فصل زمستان و سرما در پیش است و متناسب با این فصل شهرداری باید از آمادگی لازم برخوردار باشد، افزود: از دو تا سه ماه قبل اقدامات لازم از جمله کارهای می‌دانی در این زمینه صورت گرفته و انجام فعالیت‌هایی همچون بسترسازی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، لایروبی کانال‌ها، آماده‌ سازی جداول و مسیل‌ها و غیره آغاز و انجام شده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز با بیان اینکه این مانور به منظور آمادگی عوامل و نیروهای فضای سبز در زمان بارش برف و باران و وزش باد و طوفان شدید اجرا شد، خاطرنشان کرد: باید با اندیشیدن تدابیر لازم، تأمین تجهیزات مورد نیاز و آموزش به کارکنان خدوم شهرداری، کمترین آسیب را شاهد باشیم.

امینی با اشاره به اینکه مانور روز گذشته از ساعت ۱۶ در بزرگراه حسینی‌الهاشمی آغاز شد و به مدت ۴ ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: تیم‌های مختلف از شهرداری شیراز در این مانور حضور یافتند و براساس چک‌لیستهای تهیه شده، نقاط ضعف و قوت آن‌ها بررسی شد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز همچنین از اجرای مانور بزرگ، کامل و جامع نیروهای شهرداری شیراز برای مواجهه با بارش برف و باران تا پایان آبان ماه امسال خبرداد.

امینی با بیان اینکه پیش بینی‌ها حاکی از بارش شدید رحمت الهی در پاییز و زمستان امسال است، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چندین مانور با موضوعات مختلف برای نیروهای شهرداری شیراز برگزار شده است.

وی افزود: تا پایان آبان ماه امسال یک مانور کامل و جامع با حضور تمامی مجموعه‌های خدماتی شهرداری شیراز برگزار می‌شود تا در قالب آن نیز ارزیابی‌های لازم صورت گیرد.

کد خبر : ۳۱۹۶۸۴