خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار خنج؛

رئیس جدید اداره آبفا روستایی خنج معرفی شد

سید محمدرضا مومنی به عنوان رئیس جدید اداره آبفا روستایی خنج معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خنج، مختار عباسی در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همیشه بر حضور پرشور و حداکثری در انتخابات تاکید داشته اند، افزود: ما باید شرعا و قانونا تلاش کنیم و امانتدار رای مردم باشیم چرا که این آرا حق الناس است.

فرماندار خنج با بیان این که استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ به نفع یا علیه شخص خاصی در انتخابات غیرقانونی است، اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که از ظرفیت های قانون اساسی و قوانین موضوعی کشور استفاده کنیم و این امانت را که انقلاب اسلامی است به دست آیندگان بسپاریم. در اینکه انتخابات یکی از ابزارهای مهم دموکراسی است شکی نیست. مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و کسی نمی‌تواند خود را از مردم به انقلاب اولی تر بداند. مردم با نظام هستند و انقلاب را حاصل ایثار و فداکاری خود می دانند. باید تمام تلاش خود را برای به صحنه آمدن پرشور مردم انجام دهیم.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر این پایه استوار شده است که چرخش نخبگان و چرخش قدرت به واسطه انتخابات در این کشور با کمترین آسیب صورت می گیرد. دولت های مختلف یکی پس از دیگری آمده اند و برای مردم کار کرده اند. مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا به همین شکل و برگزاری تمام این انتخابات ها برگ زرینی در تاریخ ماست و کسی نمی‌تواند منکر فضای آزاد سیاسی موجود در جمهوری اسلامی شود.

عباسی با بیان اینکه همه باید به خواست مردم احترام بگذارند، گفت: حتما به عنوان کسانی که باید از حقوق مردم صیانت کنیم این کار را خواهیم کرد. گروه های سیاسی، احزاب و جمعیت های قانونی مجاز هستند که در چارچوب قوانین در جهت تشویق مردم به حضور حداکثری تلاش کنند.

وی در پایان گفت: نگاه دولت به قانون گرایی و حاکم کردن فضای آرامش بر جامعه دو نقطه مثبت این دولت است و این دولت مقید به قانون است و تمامی کارها باید بر اساس قانون انجام شود.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات 9 ساله تقوی‌فرد مدیر سابق آبفای روستایی خنج، سید محمدرضا مومنی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

مومنی دارای 25 سال سابقه و مدیریت آبفا روستایی بوانات،سپیدان و بیضا، مشاور مدیر عامل ، مدیریت فاضلاب استان فارس و مدیریت پروژه های مختلفی در سطح استان را در کارنامه دارد. 

کد خبر : ۳۳۲۴۷۱