خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس

تردد به صورت ایمن و روان در جاده‌های فارس جریان دارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۱۶۶

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس از تردد ایمن و روان در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس، صبح امروز با اعلام این خبر گفت: با شروع بارش باران در اکثر نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات مناطق شمالی و غربی ، محورهای شهرستان های سپیدان ، اقلید ، بوانات، آباده و برخی از محورهای شهرستان شیراز سفید پوش شد که با تلاش راهداران فارس تمامی راه های این استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

علیرضا سیاهپور ادامه داد : در برخی از راه های استان مثل محور جدید سپیدان- یاسوج، سپیدان-کمهر، گردنه جلبگیر، محورهای شهرستان بوانات، راه های ارتباطی شهرستان خرمبید از جمله گردنه کولی کش واقع در بزرگراه شیراز-اصفهان، محورهای مواصلاتی شهرستان اقلید از جمله محور اقلید-یاسوج ، برخی از محورهای شهرستان آباده از جمله خسروشیرین و ... شاهد بارش برف بودیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، عملیات راهداری زمستانی انجام و راهداران فارس با اقداماتی همچون برفروبی، نمک پاشی، گشت زنی و... راه های استان را باز نگه داشتند و تردد را برای کاربران جاده ای تسهیل کردند.

سیاهپور با بیان اینکه حدود 5 هزار و 500 کیلومتر از راه های استان فارس در شرایط بارش برف نیازمند عملیات برف روبی است خاطر نشان کرد: در طرح راهداری زمستانی استان فارس ، در سال 94 بیش از 1000 راهدار در قالب 73 اکیپ و 123 گشت راهداری در سطوح جاده های استان مشغول به خدمات رسانی به مردم عزیز هستند .

وی با اشاره به اینکه 52 گردنه مهم برف گیر در استان فارس وجود دارد یاد آور ساخت : راهداران با تلاش بی وقفه به صورت شبانه روزی در تمامی محورها مستقر هستند تا در نهایت تمامی کاربران جاده ای با خیالی آسوده تردد کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : از کلیه رانندگان که قصد تردد در محورهای استان فارس را دارند تقاضا داریم با سرعت مطمئنه حرکت کنند، از سبقت های غیرمجاز بپرهیزند و کلیه قوانین و مقررات رانندگی در راه ها را رعایت کنند.

سیاهپور اظهار داشت:  کاربران جاده ای می توانند از طریق سامانه 141 و هم چنین شماره تماس 37266621 از آخرین وضعیت راه های استان فارس مطلع شوند و همچنین گزارشات، انتقادات و پیشنهادات خود را به مرکز مدیریت راه های استان اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز