خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم جهرم در مجلس

زیرمیزی در پزشکان جهرم وجود ندارد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: چیزی به عنوان زیرمیزی در پزشکان شهرستان جهرم وجود ندارد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از جهرم ، محمدرضا رضایی  در آیین افتتاحیه بخش اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیا بخش خفر این شهرستان گفت: با وجود برخورداری جهرم از یک جمعیت 210 هزار نفری اما مراکز درمانی و بیمارستان‌های این شهرستان به جمعیتی افزون بر 800 هزار نفر که اغلب از شهرستان های همجوار هستند، ارائه خدمات می‌کنند.

وی وجود کادر درمان مجرب با ظرفیت‌های مناسب علمی و ارائه خدمات ارزان قیمت پزشکی را عامل استقبال مردم استان فارس به مراکز درمانی شهرستان جهرم دانست و افزود: 50 درصد تخت‌های مراکز درمانی شهرستان جهرم توسط بیماران غیربومی اشغال شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چیزی به عنوان زیرمیزی در پزشکان این شهرستان وجود ندارد، بیان کرد: کادر پزشکی این شهرستان صادقانه به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

وی وجود بیمارستان در یک بخش از شهرستان را نتیجه تلاش‌های مدیریت دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت: دولت و مجلس مصمم به ارائه خدمات به مردم در بخش سلامت هستند.

رحیم رئوفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در این آیین گفت: طرح تحول نظام سلامت با ارائه بسته‌های مختلف در حال اجرا شدن است که از جمله این بسته‌ها، بحث تجهیزات است.

وی با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیا بخش خفر با وجود نزدیک به 2 سال از راه‌اندازی آن دارای امکانات و کادر پزشکی مجهز است، بیان کرد: ماندگاری پزشکان در مناطق محروم در قالب یکی از بسته‌های طرح تحول نظام سلامت ارائه شده که این مهم با استقرار 12 پزشک در بخش خفر عملی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مورد افتتاح بخش جراحی بیمارستان خاتم الانبیا نیز گفت: این بخش با برخورداری از 2 اتاق و تجهیزات کامل پزشکی با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شده است.

رئوفی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این بخش، کادر پزشک متخصص جراحی و زنان به این بیمارستان اضافه شده است.

وی گفت: توسعه اورژانس و راه‌اندازی بخش هودیالیز بیمارستان خاتم الانبیا بخش خفر شهرستان جهرم در آینده نزدیک انجام می‌شود.

کد خبر : ۳۳۵۰۵۶