خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه مُهر خبر داد:

پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۴۷۰

فرمانده سپاه مُهر گفت: امسال در زمینه اقتصاد مقاومتی بالغ‌ بر 5 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مُهر، سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مُهر در نشست خبری دهه فجر  ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم بخش های شهرستان مُهر در تشییع شهدای گمنام، افزود:  انقلاب اسلامی که در آستانه سی و هفتمین سالگرد آن هستیم در فضای دو قطبی جهان با شعار نه شرقی و نه غربی ظهور و بروز کرد و در فضایی که ملت‌های دنیا باید شرق و یا غرب را انتخاب می کردند انقلاب اسلامی ما بوجود آمد و انقلاب اسلامی ما به رهبری مردی مجاهد، یک عالم بصیر و شجاع مسیر سومی را برای همه مردم آزاده دنیا باز کرد و آن ظلم سیزی و احیای اسلام ناب محمدی در تمام شئونات زندگی بشر و مسلمان‌ها بود.

قادری ادامه داد: انقلاب ما با ظهور و بروزش الگویی شد برای همه ملت های مسلمان و آزاده دنیا و همان اوایل انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) فرمودند" ما باید این انقلاب را به دنیا صادر کنیم" و امروز شاهد هستیم که ارزش‌های انقلاب ما به دنیا صادر شده و در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی پیام اصلی انقلاب که روح مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و جور است را در سطح دنیا مشاهده می کنیم.

فرمانده سپاه مهر گفت: امروز غرب و تمام قدرت های مستکبر دنیا در مقابل اندیشه انقلاب ما که مقاومت اسلامی است شکست خورده اند و در مقابل اقتدار انقلاب اسلامی زانو زدنده اند، ما به برکت انقلاب اسلامی قله های پیشرفت و ترقی را طی کردیم و در پیشرفت های علمی، فضایی، صنایع موشکی و در موضوعات هسته ای حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و جزو کشورهایی هستیم که دارای رتبه اول تا سوم دنیا هستیم و این به برکت مجاهدت، ایستادگی و مقاومتی است که ملت ایران در طول این سی و هفت سال با الهام از آموزه‌های دینی و آن چیزی که منشا انقلاب اسلامی بوده بدست آوردیم.

وی اضافه کرد: معادلاتی در دنیا و غرب آسیا نداریم مگر با حضور جمهوری اسلامی ایران باید این مشکلات و معادلات حل شود و این عزت و عظمت را مدیون ایستادگی مردم، خون مطهر شهدا و رهبری ها پیامبر گونه حضرت امام (ره) و امروز خلف صالح‌شان مقام عظمای ولایت هستیم.

فرمانده سپاه مهر  از اجرای 300 برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ما با توجه به وظیفه انقلابی که برعهده داریم و باتوجه به این که پاسدار و نگهبان انقلاب اسلامی هستیم طبیعتا وظیفه دو چندانی داریم و در سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی با شعار محوری «تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایتمداری همدلی و همزبانی» دهه فجر امسال را آغاز خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بازخوانی اصول فکری و اندیشه‌های الهی حضرت امام (ره)، بصیرت افزایی و تبیین راه و مسیر برای مردم باتوجه به نزدیکی به انتخابات مجلس ، اقتصاد مقاومتی ، پروژه نفوذ دشمن و ... از موضوعاتی است که در دهه فجر امسال به آن ها خواهیم پرداخت.

قادری در تشریح برنامه های دهه فجر گفت: 12 بهمن ماه مراسم نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی را خواهیم داشت که با حضور همه اقشار بسیجیان و همه مردم در شهر مهر برگزار خواهد شد.

وی برپایی ایستگاه های صلواتی،نشست های هیات منتظران موعود در پایگاه های سراسر شهرستان با موضوع انقلاب اسلامی، رژه موتور سواران  و بسیجیان به مناسبت ورود نمادین حضرت امام(ره)، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادمان شهدا و مراسم آبروی محله، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی شهرستان مهر ، تجدید عهد و پیمان با آرمان های مقدس شهدا انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان در گلزار شهدای سراسر شهرستان مهر و عطر افشانی قبور مطهر شهدا،برنامه میقات صالحین در مصلا های نماز جمعه شهرستان، همایش های متعدد پیرامون انقلاب اسلامی و دستاورد های انقلاب و وضعیت فعلی انقلاب اسلامی و در خصوص سبک زندگی و... را از برنامه‌های دهه‌فجر امسال عنوان کرد.

فرمانده سپاه مُهر ادامه داد: نشست های بصیرتی با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان در بخش های اسیر و وراوی، و در یادواره شهدا و طرح آبروی محله از پدر شهید مصطفی احمدی روشن استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه این نشست در پاسخ به خبرنگار ایلنا که چه کارهایی در زمینه اقتصاد مقاومتی در شهرستان صورت گرفته است، گفت: امسال در زمینه اقتصاد مقاومتی بالغ بر 5 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه مُهر از پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در سال 93 خبر داد و گفت: در سال گذشته برای 120 نفر اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز