خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری

یکی از عوامل گرایش مردم به امام سیادت آن بزرگوار بود

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از عوامل گرایش مردم به امام سیادت آن بزرگوار بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت الله سید عالی اصغر دستغیب عصر امروز در جمع علمای شیعه و سنی لارستان افزود: امام خمینی یک شخصیت بزرگ علمی در مقام مرجعیت دینی، یک عارف کامل، انسان مهذب و راه‌طی کرده در راه و مسیر عبودیت و بندگی خدا بود.

تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در ادامه افزود: مردم همچنان که نسبت به پیامبر و ائمه اطهار(ع) علاقه و محبت داشتند، نسبت به امام(ره) هم همین محبت را به صورت عاشقانه و با بذل مال و جان نثار کردند، خداوند هم این پیروزی را نصیب مردم کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از امام راحل(ره) مردم همان محبت را نثار رهبر معظم انقلاب اسلامی کردند، رهبری که دارای همان صفات و خصایص بود و با امداد‌های غیبی الهی در مجلس اول خبرگان رهبری انتخاب شدند.

وی تاکیدکرد: هر چه زمان می‌گذرد درستی این انتخاب بیش از پیش روشن می‌شود و این اطمینان بیشتر حاصل می‌شود که کار بزرگی صورت گرفته و انتخابی بوده است که همه دغدغه ها را برطرف کرده و خوف و اضطراب را تبدیل به امن و آرامش برای مردمی کرد که شایسته این انتخاب بودند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با گذشت زمان شاهد بوده‌ایم که ایشان به همان طریق امام(ره) رفتار کرده و رهبری و هدایت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را ادامه داده و سبب استمرار راه و حرکت امام راحل(ره) شده‌اند.

کد خبر : ۳۴۵۳۹۶