خبرگزاری کار ایران

مدیر موسسه بین المللی مطبوعاتی خبر

سنت انتشار روزنامه خبر جنوب در ایام نوروز امسال نیز ادامه دارد

مدیر موسسه بین المللی مطبوعاتی خبر گفت :روزنامه خبرجنوب طبق معمول هجده سال گذشته در ایام تعطیلات نوروزی سال 95 حتی روز 13 فروردین نیز چاپ می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز،حسین واحدی‌پور ظهر امروز افزود: با توجه به روزهای حساس و تعطیلات طولانی سال نو، مردم کشور اشتیاق فراوانی به کسب خبر و آگاهی از مسائل روز دارند که روزنامه خبرجنوب با درک این حساسیت مانند سال‌های قبل در تمام ایام تعطیلات نوروز از 29 اسفندماه 94 تا روز13 فروردین 95 به عنوان تنها روزنامه کشور انتشار خود را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه  این روزنامه افتخار دارد که کماکان و بی‌وفقه در عرصه اطلاع رسانی به مردم و میهمانان نوروزی خدمات‌رسانی کند افزود: خبرجنوب با اعتقاد به فرهنگ پویا و اصیل اسلامی - ایرانی و لزوم آگاهی مردم از مسائل روز همواره بر اطلاع رسانی دقیق و سریع و بازتاب دادن اخبار و گزارش‌های روز بر صفحات نشریات خود اصرار می‌ورزد و در انجام رسالت خطیر مطبوعاتی خود بر انتشار روزنامه در ایام تعطیل به ویژه تعطیلات نوروزی تاکید دارد.

واحدی‌پور تداوم اطلاع رسانی را از اهداف مهم انتشار بی‌وقفه روزنامه خبرجنوب عنوان کرد و دراین خصوص اظهار کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که سرعت و دقت در اطلاع رسانی حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به تنوع ابزار اطلاع رسانی بیان کرد: خبر ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و در هر زمانی اتفاق می‌افتد و باید رسانه‌ای باشد تا خصوصا در ایامی که روزنامه مکتوبی منتشر نمی‌شود بار انعکاس اخبار را بر دوش بگیرد.

مدیر مسئول روزنامه خبرجنوب با تأکید بر اینکه در طول 37 سال انتشار روزنامه خبر جنوب انعکاس سریع اخبار با رعایت صداقت را در سرلوحه کار قرار داده، آن را یکی از دلایل موفقیت و استقبال مردم از این روزنامه دانست.

گفتنی است روزنامه خبرجنوب تنها روزنامه بخش خصوصی کشور است که موفق به انتشار ده هزار شماره خود شده است.

کد خبر : ۳۵۷۶۱۰