خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

تلاش‌های دولت، آینده درخشانی را برای کشور نوید می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۰۶۶

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی بر رفع مشکلات کارخانه‌های خصوصی و دولتی استان فارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، آیت‌الله‌سیدعلی‌اصغر دستغیب در دیدار با وزیرصنعت، معدن و تجارت که در حرم شاهچراغ(ع) انجام شد، گفت: انتظار داریم در سال‌جاری فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل با برنامه‌ریزی‌های دقیق و فرماندهی معاون رئیس جمهور و تجربیات شما و دیگر دولتمردان به نتایج مطلوب رسیده و وضعیت بهتری داشته باشیم.

تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تصریح کرد: کارخانه‌های بخش دولتی و خصوصی استان فارس امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که انتظار است به این مشکلات توجه شده و نسبت به ساماندهی وضعیت آن اقدام شود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه‌های استاندار برای رفع مشکلات صنایع در فارس افزود: وجود استاندار نیز فرصت مغتنمی است تا با دلسوزی، علاقه، تلاش و پیگیری که دارند مشکلات استان رفع شود.

آیت‌الله دستغیب ادامه داد: امید است مشکل صنعت استان فارس به موازات سایر استان‌ها حل شده و وضعیت تورم، رکود و گرانی‌های که مردم ما را که همواره در مسیر انقلاب و اهداف نظام ثابت قدم در تنگنا قرار داده رفع شود.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز همچنین در سخنان خود گفت: دولت در کنار فرماندهی رسمی عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی به موضوع تببین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و وظایف اقشار مختلف جامعه از جمله روحانیون، دانشگاهیان، اصناف و سایر اقشار توجه ویژه داشته باشد.

آیت‌الله دستغیب با تاکید بر تبیین وظایف اقشار مختلف مردم از طریق رسانه‌ها بیان کرد: زمانی که اقشار مختلف وظیفه خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی بدانند با ایجاد وحدت و هماهنگی می‌توان به نتایج بهتری در زمینه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل دست یافت.

وی به اقدامات مثبت دولت در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: امروز با توجه به زحماتی که رئیس‌جمهور، هیات دولت و مجموعه مسئولان اجرایی متحمل شده‌اند زمینه بسیار خوبی بوده و ثمرات خوبی داشته و طلیعه آتیه بسیار درخشانی را برای کشور ایجاد کرده است.

آیت‌الله دستغیب همچنین با اشاره به گردهمایی روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در شیراز گفت: امید است نتایج این گردهمایی نقطه عطفی در تحولات و پیشبرد اهداف وزارت صنعت و معدن برای حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور باشد.

 نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اتکا به خودباوری که در واقع یکی از اموری است که از مکتب ما و مبانی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است نیز باید روزافزون شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و همزبانی دولت و ملت آتیه بسیار درخشان‌تری را پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز