خبرگزاری کار ایران

پنجمین شهید مدافع‌حرم جهرمی فردا در این شهرستان تشییع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۲۰

رییس بنیاد شهید جهرم گفت: پیکر مطهر شهید مجتبی ذوالفقارنسب از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران فردا تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جهرم، سید جبار حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تشیع پیکر پنجمین شهید مدافع حرم شهید مجتبی ذوالفقارنسب تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران بر دستان مردم شهیدپرور جهرم خبر داد و افزود: این شهید بزرگوار که در حین انجام مأموریت مستشاری در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد رئیس رکن دوم تیپ 45 تکاور شوشتر بود که به همراه چند تکاور دیگر ارتش به جمع شهدای مدافع حرم(س) پیوست.

سید جبار حسینی افزود: مراسم تشیع این شهید مدافع حرم صبح فردا پنج‌شنبه 26 فروردین 95 ساعت 10 از میدان شهید چمران به سمت گلزار شهدای رضوان جهرم برگزار می‌شود و مراسم ترحیم نیز عصر فردا از ساعت 16:30 تا 18:30 در حسینیه آیت‌الله آیت‌اللهی برقرار است که از عموم مردم دارالمؤمنین برای شرکت در این مراسم دعوت به‌عمل می‌ آید.

 شهید مجتبی ذوالفقار نسب، هشتم خردادماه 56 در جهرم دیده به جهان گشود و پس از گذراندن تحصیلات متوسطه در این شهر، بهمن 1375 در دانشگاه افسری امام علی(ع) تهران پذیرفته و پس از اتمام دوره‌ افسری به ایرانشهر منتقل و به‌عنوان فرمانده گروهان مشغول به خدمت شد و پس‌ از آن به شیراز انتقال یافت و به‌عنوان مسئول شعبه آزمایش‌های مرکز پیاده در این شهر خدمت کرد.

وی سپس به شوشتر منتقل و در آنجا ابتدا به‌عنوان جانشین گردان و بعد از آن به‌عنوان مسئول رکن دوم تیپ 45 تکاور شوشتر مشغول به خدمت شد. از این شهید گرانقدر دو فرزند به‌نام‌های علی و عباس به یادگار مانده است. 

محمد استحکامی، ایمان خزاعی‌نژاد، مسلم نصر و خانعلی یوسفی از خطه شهید پرور جهرم در دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز