خبرگزاری کار ایران

ابوالحسن قیصری:

بیشترین اعمال جراحی زیبایی در کشورهای توسعه‌یافته انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۵۵۵

دبیر انجمن راینولوژی ایران با بیان اینکه ازدیاد عمل‌های زیبایی نشان از توسعه‌یافتگی کشور دارد، افزود: در حال حاضر بیشترین تعداد اعمال جراحی زیبایی در کشورهای توسعه‌یافته انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز،ابوالحسن قیصری ظهر امروز در حاشیه برگزاری سومین دوره آموزشی جراحی سینوس و بینی در شیراز گفت: در حال حاضر بیشترین تعداد اعمال جراحی زیبایی در کشور آمریکا انجام می‌شود و بعد از آن در اروپا و سپس کره و ژاپن و ایران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایران این نوع عمل‌ها سابقه 80 ساله دارد، افزود: عمل‌های زیبایی بینی در 20 سال گذشته سیر صعودی داشته که این رشد متاثر از مولفه‌هایی مانند مدرنیته، توسعه‌یافتگی اقتصادی و توسعه‌یافتگی اجتماعی است.

قیصری تاکید کرد: عمل‌های زیبایی در نقاط مختلف دنیا با توجه به نیاز مردم آن منطقه رونق دارد، به عنوان مثال مردم اروپا به دلیل اینکه مشکل بینی ندارند تعداد این عمل‌ها کمتر است و بیشتر به عمل‌های اصلاحی اندام روی می‌آورند.

دبیر انجمن علمی راینولوژی ایران، دلیل اینکه در ایران این نوع اعمال از طرف برخی مورد نکوهش قرار می‌گیرد این است که بافت جامعه ما همچنان سنتی است.

قیصری با بیان اینکه سالانه در کشور 2 کنگره بین‌المللی و 4 کنفرانس بین‌المللی عمل‌های سینوس و بینی در کشور برگزار می‌شود که کنگره‌شیراز توسط انجمن علمی راینولوژی ایران و انجمن راینولوژی فارس برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: در کنگره امسال تاکید روی اندوسکوپی‌های پیشرفته سینوس است و پروفسور اشتن برگر از آلمان یکی از چهره‌های درخشان و نفر اول این رشته به ایران آمده و در کنگره حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز