خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتدال و توسعه در فارس:

تقویت تحزب با هدف افزایش مشارکت سیاسی اجتماعی مردم برنامه اصلی ماست

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۸۹۹

دبیر حزب اعتدال و توسعه در فارس گفت: تقویت تحزب با هدف افزایش مشارکت سیاسی اجتماعی مردم برنامه اصلی ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید میر اعظم هاشمی که صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران سخن می گفت، افزایش مشارکت سیاسی اجتماعی مردم در جامعه را مستلزم تبیین برنامه های راهبردی دانست و افزود: امروزه تحزب و فعالیت های حزبی یکی از پایه های مدنیت و فرهنگ سیاسی مترقی در بیشتر کشورهای جهان است.

وی با بیان اینکه علیرغم تمام تلاش های صورت گرفته در کشور ما هنوز هم در ساختار قدرت برای احزاب پیش بینی خاصی در قانون صورت نگرفته است، افزود: حتی اگر در اصل هشتم قانون اساسی ، جایی برای احزاب پیش بینی می‌شد وضعیت آن تا اندازه ای شفاف تر و روشن تر بود.

هاشمی در ادامه به نشست روز گذشته اعضای شورای مرکزی این حزب با دبیرکل حزب اعتدال و توسعه اشاره کرد و افزود: در این جلسه که استاندار فارس نیز به عنوان مهمان ویژه حضور داشت، محمد باقر نوبخت از نزدیک در جریان فعالیت های دفتر حزب اعتدال و توسعه در استان فارس قرارگرفت.

وی افزود:در این نشست به پیروزی 10 نماینده مورد حمایت این حزب در انتخابات مرحله نخست مجلس شورای اسلامی در استان فارس اشاره شد و طی این نشست گزارشی مستند از نحوه برنامه ریزی حزب اعتدال و توسعه در 12 حوزه انتخابیه  فارس و راهیابی 10 نماینده مورد حمایت این حزب به مجلس حضور دبیرکل تقدیم شد.

دبیرحزب اعتدال توسعه دراستان فارس افزود: محمد باقر نوبخت ضمن بررسی گزارش فعالیت های این حزب در استان و ارائه راهکار های مناسب جهت تقویت حزب در استان فارس به بیان دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه های مختلف داخلی و خارجی خصوصا موفقیت ایران در پرونده هسته ای و برجام پرداخت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز