خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز خبر داد:

چهارده هزار عامل اجرایی دور دوم انتخابات را برگزار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۱۳۸

فرماندار شیراز گفت: در دور دوم انتخابات مجلس 14 هزار عامل اجرایی در 678 شعبه اخذ رای انتخابات شیراز را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حیدرعالیشوندی پیش از ظهر امروز سه شنبه 7 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه آوردن مردم پای صندوق‌های رای و مشارکت در مسایل اجتماعی با وجود مشکلات موجود در جامعه کاری بس مشکل بود، گفت: خبرنگاران به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان این وظیفه سنگین را عهده‌دار شدند.

وی افزود: در دور اول یک انتخابات بی نظیر برگزار کردیم و بنا داریم دور دوم نیز با همان شکوه و مشارکت برگزار کنیم، هر چند که دور دوم پیچیدگی اول را ندارد اما از حساسیت بیشتری برخوردار است.

عالیشوندی ضمن اذعان به خوب برگزار شدن انتخابات در دور اول، تاکید کرد: در این دوره سعی داریم با تجربه ای که از دور اول گرفته ایم، ضعف‌ها و مشکلاتی که احتمالا وجود داشته را برطرف کنیم و به اصلاح آن بپردازیم.

فرماندار شیراز میزان مشارکت مردم شیراز را در انتخابات 7 اسفند بیش از 50 درصد عنوادن کرد و افزود: در شیراز بالغ بر 1 میلیون و دویست هزار نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که پیش بینی می‌کنیم در این دور درصد بیشتری پای صندوق های رای بیایند.

رئیس ستاد حوزه انتخابیه شیراز، استفاده از سیستم پیشرفته اخذ رای را از مزیت‌های انتخابات دور اول دانست و ادامه داد: با استفاده از این سیستم موفق شدیم 300 مورد شناسنامه فوتی را که برای رای دادن اورده بودند جمع آوری شود.

عالیشوندی گفت: کسانی که مجاز به رای دادن در این دوره هستند را سه دسته عنوان کرد و گفت: گروه اول کسانی هستند که دور گذشته در شیراز رای داده اند؛ دسته دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات اصلا رای نداده اند؛ و گروه سوم رای اولی ها هستند که تا 10 اردیبهشت سن آنها به 18 سال تمام می رسد.

فرماندار شیراز در پایان با توصیه به ستادهای انتخابات دو نامزد در حوزه شیراز به پرهیز از هرگونه تخلف در امر تبلیغات، افزود: در این دور از انتخابات نیز همچون دور اول اکیپ های جمع آوری تخلفات تبلیغاتی فعال شده اند . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز