خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی فارس خبرداد:

دستبند پلیس بر دستان 167 خرده‌فروش موادمخدر و اراذل و اوباش در شیراز

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۴۱۷

صبح امروز نیروی انتظامی استان فارس در یک عملیات گسترده موفق به دستگیری167 خرده‌فروشان موادمخدر و اراذل و اوباش در محله های جرم خیز جنوب شیراز شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس که در حاشیه این عملیات با خبرنگاران سخن می گفت، افزود: در پی حضور و  تماس‌های مکرر و مداوم مردم به پلیس شیراز در خصوص جمع آوری خرده فروشان موادمخدر و مخلان نظم و امنیت، نیروی انتظامی استان طرح جمع‌آوری این مجرمان را در دستور کار خود قرار داد.

سرهنگ علی ذوالقدری ادامه داد: پس از شناسی مخفی گاه این مجرمان، در یک عملیات غافلگیرانه در ساعات اول بامداد صبح امروز انجام شد، تعداد 167 نفر خرده فروش موادمخدر و اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: از تعداد 70 مخفیگاه و منازلی که مجرمین در آنها حضور داشتند به همراه مقامات قضایی و انتظامی بازرسی به عمل آمد و مقادیری موادمخدر از نوع شیشه،تریاک، هروئین و مشروبات الکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه 7 نفر از دستگیر شدگان سارق و مال خر هستند،‌ افزود: در این عملیات 5 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ ذوالقدری از قدردانی مردم اهالی محله‌های کوزه گری،شیخ علی چوپان،ماذون قشقایی و دهپیاله از برخورد نیروی انتظامی با مجرمین که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آن مکان ها اجرا شد خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها همچنان در مناطق آسیب دیده و جرم خیز شیراز به صورت جدی ادامه دارد.

در این عملیات، پلیس های تخصصی شامل پلیس مبارزه با موادمخدر، پلیس امنیت عمومی، یگان ویژه، یگان امداد و پلیس راهور شیراز و معاونت اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز