خبرگزاری کار ایران

جام جهانی کشتی فرنگی- شیراز؛

فرنگی کاران ایران گام اول را مقابل اوکراین محکم برداشتند

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۸۰۷

دور اول مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016 شیراز با پیروزی تیم جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در کشتی اول مهرداد مردانی کشتی‌گیر وزن 59 کیلوی کشورمان در مبارزه ای هوشمندانه یوگنی میاکگی را با نتیجه هفت بر سه شکست داد.

در دومین مسابقه و در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند در یک کشتی بی نقص و مقتدرانه آرتور پولیتایف را غافلگیر کرد و با نتیجه هشت بر صفر و ضربه فنی پیروز شد.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد سومین مرد پیروز کشورمان بود و با تشویق جانانه تماشاگران شیرازی الکساندر لیتوینوف را ضربه فنی کرد.

در نبرد چهارم سعید عبدولی کشتی گیر وزن 75 کیلوگرم در شرایطی گام به تشک مبارزه گذاشت که تماشاگران او را به بهترین شکل استقبال و حمایت کردند و او با قدرشناسی و موقعیت شناسی جانانه ترکیبی کامل از فنون ایرانی را روی یوگنی پیشکوف اجرا کرد و در کمتر از دو دقیقه با پیروزی ضربه فنی از تشک بیرون آمد.

رامین طاهری پنجمین کشتی گیر پیروز کشورمان بود و در مبارزه نفس‌گیر وزن 80 کیلوگرم در برابر یاروچسلاو فیلچاکوف پیروز شد.  

ششمین کشتی گیر مغلوب اوکراین الکساندر شیشمان سرشناس85 کیوگرم بود که در برابر تیزهوشی حبیب ا... اخلاقی چاره ای جز شکست نداشت و با نتیجه 6 بر 0  تسلیم شد.  

در وزن 987 کیلوگرم قاسم رضایی کار دشواری نداشت و تجربه خود را به رخ زلیم خان ژیکاسوف کشید و با نتیجه یازده بر یک پیروز شد.

مسابقه حیثیتی سنگین وزن نیز با پیروزی 4 بر صفر بشیر باباجان زاده همراه شد تا تیم کشورمان گام اول را محکم بردارد و برای حریفان خط و نشان بکشد. تیم ایران در گام دوم به مصاف آذربایجان خواهد رفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز