خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی جهرم:

سهم 30 درصدی اتوبوسرانی از حمل‌و نقل درون شهری

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی جهرم گفت: 30 درصد از حمل‌ونقل درون‌شهری جهرم از طریق ناوگان عمومی اتوبوسرانی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، سعید مصلی نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه اتوبوس‌های جهرم مجهز به دستگاه جی‌پی‌اس  و کارت بلیط هستند، گفت: سازمان اتوبوس‌رانی جهرم با کمک این دستگاه هر از دو دقیقه اطلاعات هر اتوبوس را دریافت می‌کند.

وی بابیان اینکه سازمان اتوبوس‌رانی تا مساحت 25 کیلومتری اطراف جهرم خدمات ارائه  می‌کند،افزود  43 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه مینی‌بوس در جهرم در راستای جابه‌جایی مسافران فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی جهرم،  از توزیع 5 هزار کارت شارژ بلیط در بین مردم خبر داد و اظهار داشت: ازجمله مزایای آن تسریع در دریافت و پرداخت پول و خدمات‌رسانی، امنیت و کنترل گردش مالی در شبکه حمل‌ونقل، مدیریت هوشمند حمل‌ونقل شهری، نداشتن مشکلات تبادل پول خرد، صرفه‌جویی در وقت و زمان و غیره ازجمله فواید این کارت است.

مصلی نژاد با اشاره به خدمات این سازمان به رانندگان اتوبوس‌ها و شهروندان، گفت: ساخت مجموعه باس واش در محوطه سازمان بااعتبار 500 میلیون ریال، رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و خط‌کشی‌ها بااعتبار 5 میلیون تومان، دادن یک جفت لاستیک به بهره‌برداران خطوط شهری به‌صورت سالانه، پرداخت بیمه شخص ثالث از 20 درصد تا 100 درصد، ازجمله خدمات صورت گرفته توسط این سازمان است.

 وی از دیگر اقدامات این سازمان پرداخت یارانه غیر نقدی به بهره‌برداران خطوط شهری تا سقف 2 میلیون و 500 هزار تومان، نصب سیستم نوبت‌دهی جهت بهره‌برداران برای سرویس‌های فوق‌العاده، برگزاری جلسه و رفع مشکلات این افراد، برگزاری جشن هفته حمل‌ونقل در هرسال عنوان کرد.

مدیرعامل اتوبوسرانی جهرم بابیان اینکه در سال گذشته 25 نفر از رانندگان به دلیل تخلف جریمه نقدی شده‌اند، تصریح کرد: در راستای حفظ صیانت رانندگان به متخلفین در دو مرحله اخطار و در صورت عدم رعایت اقدام به جریمه می‌نماییم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اتوبوسی جریمه نشده است، بیان کرد: مردم می‌توانند برای شکایت از عدم رضایت ارائه خدمات اتوبوس‌ها به 10001715 پیامک دهند یا به بازرسان ما مستقر در چهارراه بهارستان یا میدان شهدا مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۷۵۷۸۷