خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

نقد و گفتگو پویایی جامعه را به دنبال خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۲۳۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نقد و گفتگو پویایی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، هادی پژوهش جهرمی که پیش از ظهر امروز پنجشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان فارس با موضوع اوقات فراغت سخن می گفت، با تاکید بر لزوم حضور جوانان در برنامه ریزی های مربوط به این قشر گفت:تصمیم گیری برای نسل جوان باید منطبق برخواست این نسل باشد.

قائم مقام ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و حضور جوانان در فضای مجازی گفت:حقایق جامعه نشان می دهد که ما نتوانسته ایم همراه با نیازهای نسل جوان پیش برویم.

وی به سخنان چندی پیش وزیر کشور مبنی بر عقب بودن کشور در بعضی از حوزه های نرم افزاری و برنامه ریزی های اجتماعی  نسبت مسایل روز جهان گفت:حقیقت ماجرا این است که درگذشته هرگاه قرار به تصمیم گیری برای نسل جوان بوده است، مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز به صورت انفعالی در این حوزه عمل کرده اند.

پژوهش جهرمی با تاکید بر لزوم توجه به نقش جوانان در جامعه، برگزاری برنامه های پرسش و پاسخ مدیران و جوانان را راهکاری برای شنیده شدن صدای جوانان در فضای حقیقی دانست و افزود: انتقاد ، برخورد افکار و دیدگاه‌های مختلف با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه تضارب و تلاقی افکار، به تقویت تفکر و تعقل و قدرت نقادی می‌انجامدافزود: مهمترین اصل در انتقاد سالم ارائه نمونه ها و پیشدستی است که این کار تضارب افکار را بیشتر می‌کند و در نتیجه افکار مختلف درخصوص یک موضوع  مطرح می‌شود.

پژوهش جهرمی تصریح کرد ، درصورت وجود چنین فضایی درجامعه که منجر به سنجش و ارزیابی افکار و اظهار نظرهای متفاوت می شود، امکان یافتن راه‌حل‌های بهتر برای مسائل مختلف  بیشتر می‌شود.

قائم مقام ستادساماندهی امور جوانان استان فارس بابیان اینکه برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه‌مندی و مشارکت خود جوانان و دانش آموزان در حوزه های مختلف برنامه‌ریزی شود، تاکید کرد: اوقات فراغت جوانان از موضوعات بسیار مهم و مورد توجه دولت است و از همین رو می بایست تمام دستگاه های استان از تمامی پتانسیل های موجود خود در راستای تحقق برنامه های  این حوزه استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز