خبرگزاری کار ایران

سردار گودرزی خبر داد:

هلاکت ۵ شرور در درگیری نیروی‌انتظامی با قاچاقچیان در فسا

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۳۶۷

فرمانده انتظامی فارس از پایان درگیری نیروی انتظامی با یکی از اشرار سابقه‌دار فارس در منطقه فسا خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی عصر امروزچهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری هایی که ازصبح امروز در منطقه ششده و قره بلاغ شهرستان فسا آغاز شده بود، گفت: حدود ساعت ۵ صبح امروز با دستور مقامات قضایی، ماموران نیروی انتظامی برای دستگیری یکی از اشرار با سابقه در منطقه ششده و قره بلاغ شهرستان فسا وارد عمل شدند که این حضور با مقاومت اشرار و درگیری مسلحانه همراه شد.

وی در تشریح این عملیات گفت: ابتدا دو نفر از اشرار در درگیری با ناجا  به هلاکت رسیدند و یکی از ماموران نیروی‌انتظامی نیز زخمی شد اما پس از مدتی  این عملیات جنبه گسترده‌تری پیدا کرد.

رئیس پلیس استان‌فارس  با بیان اینکه  اطلاع پلیس از حضور یک زن باردار در مخفیگاه این شرور ، دستور بر توقف تیراندازی و عملیات را در پی داشت، افزود: پس از توقف عملیات با استفاده  از روش‌های مختلف از اشرار درخواست کردیم اجازه دهند این زن باردار که همسر شرور سابقه‌دار بود از محل خارج شود اما متاسفانه این درخواست پلیس با مخالفت‌های مختلفی همراه می‌شد.

گودرزی افزود: این در حالی بود که  ریش سفیدان  و مسئولان محلی بارها از این شرور درخواست کردند خود را تسلیم کند اما وی و همدستانش مخالفت کردند. برای اینکه به این زن باردار آسیب و صدمه‌ای وارد نشود ۱۱ ساعت عملیات را متوقف کردیم تا بتوانیم این زن و فرزند همراه او را سالم از محل خارج کنیم که حدود ساعت ۴ بعدازظهر موفق به این کار شدیم.

وی تاکید کرد: طی این عملیات نفر اصلی گروه و ۴ همدست او به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز