خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری لامرد:

محدوده پنج روستای الحاقی از هرمزگان به فارس جزیی از حوزه قضایی لامرد است

رئیس دادگستری لامرد درباره اجرای مصوبه الحاق پنج روستای هرمزگان به شهرستان لامرد و استان فارس گفت: محدوده پنج روستای الحاقی از استان هرمزگان به فارس به عنوان جزیی از حوزه قضایی شهرستان لامرد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حجت الاسلام غفاری که ظهر امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه در نماز جمعه لامرد شهرستان لامرد سخن می‌گفت، افزود: دستگاه قضایی شهرستان لامرد باتوجه به مصوبات الحاق و ابلاغ آن، محدوده الحاق را به عنوان یکی از محدوده‌های قانونی خود در حوزه عملکرد می‌داند و محدوده این پنج روستای الحاقی از استان هرمزگان به استان فارس به عنوان جزیی از حوزه قضایی شهرستان لامرد است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی لامرد از روستاهای الحاقی به این شهرستان محافظت خواهد کرد، گفت: کسانی که ممکن است در این حوزه به آنها ظلمی شود و قطعا برای پیگیری حق و حقوق خود باید به دستگاه قضایی مراجعه کنند که این مرجع قضایی فقط دستگاه قضایی شهرستان لامرد است.

رئیس دادگستری لامرد گفت: جا دارد از اقتدار نیروی انتظامی شهرستان لامرد که در راستای اجرای اقدامات قانونی و دستورات قضایی و ماموریت‌هایی که در این حوزه‌ها به آنان داده می‌شود با ادب، درایت و تدبیر و ایمان و رعایت اخلاق مداری عمل می‌کنند، تشکر کنم و همچنین باید اخلاق در حوزه قضایی، انتظامی و سیاسی را از شهرستان لامرد و مدیران این شهرستان یاد گرفت.

حجت الاسلام محمدامین غفاری با اشاره حوادث اتفاق افتاده در ورود مسئولان لامرد به روستاهای الحاقی به شهرستان لامرد، اضافه کرد: قطعا شهرستان لامرد با اقدامات قاطع، رفتار و عملکرد آنان را مورد نقد و به قانون واگذار خواهد کرد که نسبت به آن قضاوت کنند و مرتکبان تخریب اموال دولتی در هرجایی که باشند با آنها برخورد می‌شود و همه نسبت به اموال بیت المال وظیفه داریم که اموال بیت‌المال را اموال خودمان بدانیم.

کد خبر : ۳۸۴۰۲۵