خبرگزاری کار ایران

علوی در بازدید از بیمارستان ولیعصر لامرد:

بهبود وضعیت درمان منطقه یکی از خواسته‌های اصلی مردم در ایام انتخابات بوده است

سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس ظهر امروز از بیمارستان ولیعصر لامرد(عج) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، در این بازدید که رئیس بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد حضور داشتند، دکتر علی احمدی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) لامرد ضمن قدردانی از نماینده مردم در پیگیری مشکلات‌بخش درمان و برگزاری نشست مسئولان درمانی‌حوزه انتخابیه با وزیر بهداشت و درمان، افزود: بیمارستان ولیعصر(عج) در سال 75 با مشارکت خیرین و دولت افتتاح شد و هم‌اکنون این بیمارستان با 80 تخت در بخش‌های مختلف به ارائه خدمات درمانی مردم منطقه و شهرستان‌های همجوار مشغول فعالیت است که ساختمان فعلی بیمارستان به علت زلزله‌های چند ساله اخیر، دچار فرسودگی شده است.

وی خواستار پیگیری در تکمیل هرچه سریعتر بیمارستان 124 تختخوابی لامرد شد و گفت: بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد به عنوان یکی از هشت بیمارستان قطب شهرستان‌های استان فارس شناخته شده که براین اساس می‌بایست از شرایط خاص به لحاظ فیزیکی، کادر تخصصی پزشکی، تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی و... برخوردار باشد تا بتواند هم به مردم منطقه و هم به شهرستان‌های همجوار از استان‌های هرمزگان و بوشهر و فارس خدمات ارائه کند.

بدهی 6 میلیارد تومانی بیمه ها به بیمارستان ولیعصر لامرد

رئیس بیمارستان لامرد اضافه کرد: بیمارستان ولیعصر لامرد در سه ماهه نخست امسال 50 هزار مراجعه کننده از شهرستان های لامرد و مهر و همجوار داشته است که 16 هزار ویزیت پزشک دریافت کرده‌اند و همچنین 1700 نفر بستری ، 2000 نفر زایمان و 750 جراحی در این بیمارستان انجام شده است.

احمدی با تأکید بر اینکه طرح تحول سلامت از آغاز سال 93 خدمات خوبی را برای بیماران داشته است، اظهار داشت: مهم ترین مشکل بیمارستان‌ها مطالبات آنها از بیمه ها است که بیمارستان لامرد بالغ بر 6 میلیارد تومان از بیمه ها طلبکار است.

در ادامه نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مسئولین بخش های درمان حوزه انتخابیه با وزیر بهداشت در تهران، گفت: بهبود وضعیت درمان منطقه یکی از خواسته های اصلی مردم در ایام انتخابات بوده است که باید ویژه به آن بپردازیم و کارشناسان و متخصصان درمان همکاری کنند تا با اقدامات اساسی بتوانیم مشکلات بخش درمان را به سرانجام برسانیم.

به گزارش ایلنا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه از سه پروژه نیمه تمام بیمارستان 124 تختخوابی لامرد، درمانگاه تخصصی بیمارستان و درمانگاه غربالگری سرطان بازدید کرد.

اسکلت بیمارستان 124 تختخوابی لامرد در دو طبقه انجام شده است و برای اتمام آن نیاز به 240 میلیارد ریال اعتبار دارد.

سیدمحسن علوی در این بازدید از بخش‌های درمانی اتفاقات، جراحی، اطفال، آی سی یو، سی‌سی‌یو، اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان بازدید به عمل آورد و در جریان مشکلات این بخش ها قرار گرفت.

لازم به ذکر است نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در اولین روز آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ نشستی را به منظور پیگیری مشکلات این بخش به همراه مسئولان درمانی حوزه انتخابیه با سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در تهران برگزار کرد که موسوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر، حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد، احمدی رئیس بیمارستان لامرد، علامه‌شهردار مُهر، دکتر احمدی و دکتر مقیمی از فعالین سیاسی منطقه و هاشم‌زاده مدیر بیمارستان مُهر نیز حضور داشتند و درباره مشکلات درمانی حوزه انتخابیه توضیحاتی را ارائه کردند.

کد خبر : ۳۸۵۱۶۰