خبرگزاری کار ایران

فیلم جدید افشین هاشمی به دفتر جشنواره ارایه می‌شود؛

همکاری تئاتری‌های ایران و آمریکا با «صدای آهسته»

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۷۷

«صدای آهسته»؛ دومین ساخته‌ی سینمایی افشین هاشمی برای حضور در بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه این رویداد ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین تجربه کارگردانی افشین هاشمی «صدای آهسته» نام دارد که براساس فیلمنامه‌ای به قلم محمد رضایی‌راد مقابل دوربین رفته است.

در خلاصه‌ی داستان فیلم می‌خوانیم: کسی در خانه تنهاست؛ زنی یا مردی... خانه‌ای دور در میانِ جنگل... کسانی به در خانه می‌آیند... آشنا یا ناشناس... اما او به دنبالِ صدایش است... صدایی آهسته...

 جمعی از هنرمندان تآتر ایالتِ نیویورک (مَنوروا سِلزا، جورجیا وارنر، جو پَلیستر، جِیک جیان، کریس بریدی و کِیت موئِت) به همراه اشکان خطیبی و مارتین شمعون‌پور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«صدای آهسته» بهمن‌ماهِ سالِ گذشته (1392) در روزهای پایانیِ جشنواره‌ی فیلم فجر به پایان رسید اما نسخه‌ی نهاییِ فیلم برای ارائه به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با تدوین و صداگذاریِ دوباره در زمستان امسال انجام شد.

نخستین حضور بین‌المللی این فیلم فروردین‌ ماهِ امسال در جشنواره‌ی بین‌المللیِ (Imperfectu) در شهر تیقوانای مکزیک رقم خورد و در ادامه‌؛ خرداد 93 در بخش مسابقه‌ی بین‌الملل جشنواره‌ی فیلم «هابوکن» (Hoboken) نیویورک آمریکا روی پرده سینما رفت.

              همکاری تئاتری‌های ایران و آمریکا با «صدای آهسته»

از دیگر عوامل می‌توان به فیلمنامه‌نویس: محمد رضایی‌راد، تهیه‌کننده و کارگردان، افشین هاشمی، مدیر فیلمبرداری، بُرنا جعفری، طراح صحنه، افشین هاشمی، مشاور امورِ بازیگران و طراح لباس، عاطفه نوری، صدا، جیک جیان، محمد کیانرسی و سعید بجنوردی اشاره کرد که بهمن اردلان اصلاحاتِ نهاییِ صدای فیلم را انجام خواهد داد.

فیلم سینمایی «خسته نباشید» نخستین تجربه افشین هاشمی بود که به صورت مشترک با حسن قرایی ساخته شد. «صدای آهسته» دومین تجربه همکاری هاشمی با محمد رضایی‌راد در مقام فیلم‌نامه‌نویس محسوب می‌شود.

افشین هاشمی پس از پشت سر گذاشتن تجربه حضور در نمایش «گزارش ارداویراف» نوشته و کار بهرام بیضایی؛ از یکشنبه (10 اسفندماه) بار دیگر در نمایش «ترانه‌های قدیمی» نوشته و کار محمد رحمانیان روی صحنه رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز