خبرگزاری کار ایران

دیدار هیئت اجرایی دارالقرآن خانه کارگر با نماینده مردم کرج در مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۷

شهرستان کرج و استان البرز به جهت نزدیکی به تهران، یکی از بزرگترین نقاط مهاجر خیز کشور می باشد و همین امر موجب می شود تا خلأ ها و شکاف های فرهنگی بسیاری بوجود آید. لذا همه مردم و مسئولین بویژه نهاد های و مراکز فرهنگی دینی نظیر مرکز شما باید دست در دست یکدیگر دهند و با اتحاد، انسجام و همدلی مشکلات و معضلات موجود را حل کنند.

به گزارش روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، اعضای هیئت اجرایی این دارالقرآن پیرو سلسله دیدار های خود با علما، مسئولین و نهادها، با عزیز اکبریان نماینده مردم شریف کرج در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار که در شهر کرج صورت گرفت ابتدا طه محجوب مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور، گزارشی را از فعالیت های این مرکز به وی ارائه نمود که مورد تحسین و تمجید ایشان قرار گرفت.

طه محجوب گفت: به حمد الله دارالقرآن خانه کارگر که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز سازمان تبلیغات اسلامی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی میان عموم مردم بویژه جامعه کارگری آغاز کرده، تا کنون توانسته است به بیش از ۳۰۰ هزار نفر در سراسر کشور خدمات دینی و قرآنی ارائه کند.

وی افزود: به حمد ا… استان البرز یکی از نقاطی است که در طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " پتانسیل خیلی خوبی را از خود نشان داده است. به طوری که فقط در سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ نفر از این استان بدون وجود تبلیغات شهری و منطقه ای در این طرح ملی ثبت نام کرده اند.

در ادامه عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت های دارالقرآن خانه کارگر گفت: شهرستان کرج و استان البرز به جهت نزدیکی به تهران، یکی از بزرگترین نقاط مهاجر خیز کشور می باشد و همین امر موجب می شود تا خلأ ها و شکاف های فرهنگی بسیاری بوجود آید. لذا همه مردم و مسئولین بویژه نهاد های و مراکز فرهنگی دینی نظیر مرکز شما باید دست در دست یکدیگر دهند و با اتحاد، انسجام و همدلی مشکلات و معضلات موجود را حل کنند.

وی گفت: به حمدا… این استان یکی از نقاطی است که قاریان، حافظان و اساتید بنام قرآنی زیادی را در خود پرورش داده است که از جمله آنها می توان از استاد صالح اطهری فرد، حجت اله جعفری، گروه تواشیح بین المللی الوارثین و… نام برد.

وی ضمن استقبال از طرح های آموزش تلفنی قرآن کریم گفت: جامعه با سرعت به سمت پیشرفت حرکت می کند و ما نیز در ارائه آموزش های قرآن نباید عقب بیافتیم. این طرح های آموزش قرآن که به صورت تلفنی انجام می شود خیلی می تواند به ترویج فرهنگ قرآن کریم کمک کند. البته اخیرا نیز مراسم رونمایی طرح ملی مفتاح(آموزش تلفنی مفاهیم قرآن کریم) که توسط مجموعه شما انجام شد را از طریق رسانه ملی مشاهده کردم و خیلی از این بابت خوشحال شدم. لذا ما تمام تلاش خودمان را در خصوص ایجاد نمایندگی این آموزش ها در استان البرز خواهیم کرد تا مردم شریف این استان نیز بتوانند بیش از پیش از آن بهرمند گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز