خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر:

اگر روحانی رأی نمی آورد، مدارک مربیان ما هرگز صادر نمی‌شد

کد خبر : ۱۱۱۲۳۵

در مشکلات اجتماعی و فرهنگی نه آمریکا مقصر است و نه فیس بوک. ما خودمان باید توانایی و قدرت آن را داشته باشیم که تحت تأثیر دیگران قرار نگیریم.

ایلنا: طا‌ها محجوب مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر در جشن فارغ التحصیلی مربیان این مرکز گفت: تنها موسسه‌ای بودیم که ۴ بار ارزیابی شدیم و مشکلات فراوانی برای ادامه کار داشتیم.

وی افزود: با وزارت ارشاد رایزنی‌های فراوانی انجام دادیم اما آن‌ها حاضر نبودند که مدارکی که صادر شده بود را به ما بدهند.

محجوب خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد این مدارک را همچون گروگان نگه داشته بود و اگر آقای روحانی رأی نمی‌آورد، مدارک مربیان ما نیز هرگز صادر نمی‌شد.

وی با اشاره به سخن امیرالمومنین(ع) که فرموده‌اند «العلم بلا سلطان» گفت: مشکل جامعه تا گرفتن مدرک حل نمی‌شود و نباید همچون ساده‌لوحان تنها به اخذ مدرک فکر کنیم و اصلا مهم نیست که این مدارک را از کجا دریافت می‌کنیم. مهم این است که بتوانیم با سپری کردن تورهای آموزشی توانایی‌های علمی خود را ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که ایران کشور جهان سوم محسوب می‌شود به همین خاطر است که همه ایرانیان به دنبال مدرک گرایی هستند.

محجوب با بیان اینکه هیچگاه به گرفتن مدرک بها ندهید، گفت: بیایید ما ۴۰۰ نفری که امروز اینجا جمع شده‌ایم عهد ببندیم که به مدرک بها ندهیم و از همین امروز تلاش کنیم که جامعه را از این معضل نجات دهیم.

وی افزود: با دادن این مدارک به شما در روز آخرت باید پاسخگو باشم و در مقابل تک تک شاگردانی که شما پرورش می‌دهید من مسئولیت دارم.

مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر افزود: گمان نکنید که کار آموزش شما به پایان رسیده است بلکه امروز آغازی است برای پژوهش و کسب تجربه بیشتر.

محجوب با بیان اینکه با تهذب نفس می‌توان خود را از آسیب‌های اجتماعی دور نگاه داشت، گفت: در مشکلات اجتماعی و فرهنگی نه آمریکا مقصر است و نه فیس بوک. ما خودمان باید توانایی و قدرت آن را داشته باشیم که تحت تأثیر دیگران قرار نگیریم.

وی با انتقاد از وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امیدواریم که نیرو‌ها و رویکرد این سازمان‌ها به زودی تغییر کند و به شما نیز توصیه می‌کنم که به همکاری با هیچ کدام از این سازمان‌ها امیدوار نباشید.

وی افزود: از این پس قسمت امضای وزارت ارشاد را از مدارک خود حذف می‌کنیم زیرا در این مدت نه تنها هیچگونه تسهیلاتی در اختیار ما قرار نداده‌اند بلکه چون دارالقرآن ما وابسته به خانه کارگر است مشکلات فراوانی نیز برای ما به وجود آورده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز