خبرگزاری کار ایران

ثبت رکورد ۳۸/۰۰۰ / ۰۰۰ دقیقه آموزش در طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید "

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۲۰

در این روش تمام فرآیندها اعم ثبت نام، آموزش، آزمون و نظرسنجی های آموزشی از طریق تماس تلفنی توسط مرکز دارالقرآن خانه کارگر انجام می شود که این موضوع سبب افزایش میزان حجم مکالمات شده است.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: طی مدت ۳۰ ماه تلاش ستاد طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " برای آموزش قرآن آموزان، رکورد ۳۸ میلیون دقیقه مکالمه تلفنی ثبت شد.

وی افزود: در این روش تمام فرآیندها اعم ثبت نام، آموزش، آزمون و نظرسنجی های آموزشی از طریق تماس تلفنی توسط مرکز دارالقرآن خانه کارگر انجام می شود که این موضوع سبب افزایش میزان حجم مکالمات شده است.

محسنی کبیر گفت: این مرکز تاکنون چیزی بالغ بر ۸ میلیارد ریال هزینه تلفن به مخابرات پرداخت کرده است که در نوع خود بی نظیر بوده، اما متأسفانه هیچ نوع خدماتی از این شرکت دریافت نکرده است و حتی به دلیل حجم بالای تماس و نیز صورتحساب های میان دوره و تأخیرهای پرداختی این مجموعه بعضا برخی شماره ها برای مدتی به صورت یکطرفه قطع می شود. البته مکاتباتی هم با مدیران این شرکت انجام شده که هنوز موفق به دیدار حضوری نشده ایم.

ویافزود: یکی دیگر از مشکلات این طرح، افزایش نرخ تعرفه مکالمات شرکت مخابرات می باشد که باز هم به دلیل حجم بالای مکالمات، پردخت های دوره ای با تفاوت هزینه ای چند میلیونی مواجه می شود و این در صورتی است که شهریه دریافتی حداقلی بوده و فقط حق الزحمه استاد و بخشی از هزینه تلفن را تأمین می کند و سایر هزینه ها اعم از نیروی انسانی، تماس های تلفنی غیرآموزشی نظیر هماهنگی ها، آزمون ها، ارسال پیامک های دوره ای، نظرسنجی ها، اردو های فرهنگی آموزشی و… جایی در آن ندارند.

وی گفت: این مرکز در حال حاضر طرح ملی مفتاح(آموزش تلفنی مفاهیم قرآن) و نیز اقرا(آموزش تلفنی روخوانی قرآن) را نیز در دستور کار خود دارد و قطعا تعداد قرآن آموزان این مرکز افزایش چشمگیری خواهند داشت و به تبع آن هزینه های اجرای این طرح های آموزشی افزایش می یابد که ممکن است در ادامه این فعالیت ها با مشکلات مالی مواجه شویم که مسئولین محترم باید حمایت های خود را از این طرح های ملی افزایش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز