خبرگزاری کار ایران

نشست تخصصی بررسی پروانه‌های ارتباطات ثابت؛ چالش‌ها و فرصت‌ها

کد خبر : ۲۰۲۰۳۱

نشست تخصصی " بررسی پروانه‌های ارتباطات ثابت؛ چالش‌ها و فرصت‌ها " با حضور صادق عباسی شاهکوه معاونت بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می‌شود.

نشست تخصصی " بررسی پروانه‌های ارتباطات ثابت؛ چالش‌ها و فرصت‌ها " با حضور صادق عباسی شاهکوه معاونت بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دوشنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۱۰:۳۰ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این برنامه آئین نامه پیشنهادی ساماندهی و ارتقاء سطح پروانه‌های PAP، ISDP، ISP و PSTN که توسط معاونت بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنظیم شده است و برای اعلام نظر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی به آنها ارائه شده است، بررسی می‌شود.

نشست تخصصی " بررسی پروانه‌های ارتباطات ثابت؛ چالش‌ها و فرصت‌ها " با حضور مهندس صادق عباسی شاهکوه مسئول معاونت بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عبدالمحمد بیدختی مسئول دبیرخانه شرکت‌های PAP، محمد خوانساریان مدیرعامل شرکت ارتباطات فناوا، علیرضا علمی دبیر انجمن شرکت های اینترنتی ایران، رضا شیبانی مدیرعامل شرکت کوه نور، اردشیر منتصری مدیرعامل شرکت عصر انتقال داده‌ها، محمدباقر ظهوری‌فر مدیرعامل شرکت داتک، علیرضا شاه میرزایی عضو شورای عالی فضای مجازی و دیگر کارشناسان و متخصصان این فضا برگزار و ابعاد مختلف مربوط به شرایط جدید صدور پروانه ها بررسی می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۲۵ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز