خبرگزاری کار ایران

«خبر جنوب» بیشترین و «دنیای تغذیه و سلامت» کمترین یارانه‌ بیمه را گرفته‌اند؛

سهم رسانه‌ها از یارانه‌ بیمه در نیمهٔ دوم سال ۹۲چقدر بود؟

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۴۱

از میان ۳۸ رسانه اعلام شده از سوی ارشاد، روزنامه خبر جنوب دنیای اقتصاد، اعتماد، جهان صنعت، سایت مشرق هفت صبح بیشترین میزان یارانه را دریافت کرده‌اند.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، فهرست دریافت‌کنندگان یارانه حمایتی(بیمه ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۲) را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این فهرست فقط نام ۳۸ رسانه اعلام شده است که روزنامه خبر جنوب با رقمی معادل ۸۱ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان، دنیای اقتصاد با رقمی معادل ۸۰ میلیون تومان، اعتماد با رقمی معادل ۶۱میلیون ۱۷۶ هزار تومان، جهان صنعت با رقمی معادل ۵۱ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان، سایت مشرق با رقمی معادل ۴۲ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان و هفت صبح با رقمی معادل ۳۹ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان بیشترین میزان یارانه را دریافت کرده‌اند.

همچنین آوای کاشمر با رقمی معادل ۴ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان، اقتصاد سبز با رقمی معادل ۷ میلیون و ۹۲۴ هزار تومان، بازی یارانه با رقمی معادل ۴ میلیون و ۹۳ هزار تومان، دانش رسانه با رقمی معادل ۱ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان و دنیای تغذیه و سلامت با رقمی معادل یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان کمترین یارانه را دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری ایلنا نیز ۱۳ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۳۰۰ تومان دریافت کرده است.

نکته جالب اینکه در این فهرست؛ نامی از خبرگزاری‌های فارس، ایسنا، تسنیم، نسیم، مهر و رزونامه‌های همچون شرق، شهروند، جام‌جم، اطلاعات، کیهان و بسیاری دیگر از نشریات دیده نمی‌شود.

فهرست کامل را می‌توانید دراینجاببینید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز