خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام در صندوق اعتباری هنر تا ۱۵آبانماه

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۴۷

تمام اعضایی که واجد شرایط عضویت در این صندوق هستند؛ می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این صندوق به آدرس www. honarcredit. ir نسبت به انجام تشریفات اداری و ثبت‌نام عضویت اقدام کنند.

تمام هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران که عضو صندوق اعتباری هنر هستند، تا پانزدهم آبانماه فرصت دارند نسبت به بازثبت‌نام عضویت در صندوق اعتباری هنر اقدام کنند.

به گزارش ایلنا؛ محمدحسین مولایی(مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق اعتباری هنر) اظهار داشت: باتوجه به ضرورت بازنگری ضوابط عضویت این صندوق تمام اعضاء که واجد شرایط عضویت در این صندوق هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این صندوق به آدرس www. honarcredit. ir نسبت به انجام تشریفات اداری و باز ثبت نام عضویت اقدام کنند.

مولایی افزود: از آنجا که صندوق اعتباری هنر قصد آن دارد کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین به جامعه فرهنگ و هنر کشور ارائه نماید لذا کلیه اعضا صندوق ملزم هستند در مهلت مقرر نسبت به باز ثبت نام و بهره مندی از خدمات صندوق اقدام نمایند.

مولایی با اشاره به درخواست مکرر متقاضیان مبنی بر تمدید مهلت باز ثبت نام گفت: این آخرین مهلت اعلام شده از سوی صندوق اعتباری هنر می باشد و ارائه خدمات اعم از بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و سایر خدمات به جامعه فرهنگ، هنر و رسانه مستلزم باز ثبت نام عضویت در سایت صندوق اعتباری هنر است در غیر این صورت کلیه خدمات ارائه شده توسط این صندوق قطع خواهد شد.

پیش از این پانزدهم مهرماه آخرین مهلت برای باز ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنرتعیین شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز