خبرگزاری کار ایران

مشاور مطالعات و برنامه‌ریزی معاون هنری منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۰۶

مهدی شفیعی با حکم علی مرادخانی به عنوان مشاور مطالعات و برنامه‌ریزی معاون امور هنری منصوب شد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مهدی شفیعی را به سمت مشاور خود در امور مطالعات و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم علی مرادخانی خطاب به شفیعی آمده است: «با عنایت به صلاحیت علمی و اجرایی جنابعالی، به عنوان مشاور اینجانب در امور مطالعات و برنامه‌ریزی منصوب می‌شوید. توفیق روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.»

همچنین جلسه تودیع و معارفه مشاوران پیشین و جدید مطالعات و برنامه‌ریزی با حضور مرتضی باقرنژاد، مشاور اجرایی معاون امور هنری برگزار شد.

در این جلسه بهروز فتحی مشاور پیشین علی مرادخانی، با اشاره به تاکید معاون امور هنری بر توسعه فعالیت‌های مطالعاتی در این حوزه گفت: با تکیه بر این پشتوانه، در کمیته اقتصاد هنر تا کنون چندین طرح تهیه شده است. همچنین بازنگری قوانین و مقررات معاونت هنری با کم‌ترین هزینه و تفویض اختیارات در این حوزه از دیگر طرح‌های پیگیری شده است.

مهدی شفیعی، مشاور جدید مطالعات و برنامه‌ریزی هم با بیان این‌که بحثبرنامه‌ریزی در حوزه هنر به‌رغم اهمیت، همواره مغفول مانده است، گفت: در این بخش بیش‌تر دچار رویدادزدگی هستیم و باید وارد تدوین سیاستگذاری‌ها شویم. اولویت فعلی در حوزه مطالعات و برنامه‌ریزی، برنامه ششم و تهیه بودجه سال ۹۴ است که در دستور کار قرار می‌گیرد.

مهدی شفیعی که فارغ‌التحصیل کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد است، پیش از این رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، معاون مالی و اداری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های البرز و خوزستان و معاون مدیرکل اداره هنرهای نمایشی بوده است.

بهروز فتحی نیز هم‌اکنون مسئولیت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز