خبرگزاری کار ایران

فراخوان مقاله اولین همایش «اقتصاد هنر در ایران» منتشر شد

کد خبر : ۲۲۰۱۹۹

همایش اقتصاد هنر در ایران اسفند ماه ۹۳ در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد. آخرین فرصت ارسال چکیده مقالات به همایش ۳۰ آذر و زمان برگزاری همایش اسفند ماه ۹۳ است.

همایش «اقتصاد هنر در ایران» اسفند ماه ۹۳ در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در فراخوان همایش اقتصاد هنر موضوعاتی چون «سیاست‌های فرهنگی و نظام مدیریتی مطلوب در رونق بخشی به اقتصاد هنر»، «قوانین و نظام حقوقی تسهیل کننده بازار هنر، بودجه‌ها»، «حمایت‌ها و یارانه‌های هنری»، «نظام بانکی و سیاست‌های وام برای گردش سرمایه در بازار هنر»، «درآمد زایی بنگاه‌های کوچک هنری»، «بازار کار آفرینان و تولدی کنند گان هنر»، «قیمت‌گذاری آثار هنری و ارزش گزاری آثار»، «مخاطبان، خریداران و مصرف کنندگان هنر»، «واسطه فروش نمایشگاه گردان‌ها و مجموعه داران هنر در بازار»، «صنایع خلاق و اقتصاد هنر بنیان»، «کپی رایت و الزامات تجارت جهانی هنر»، «حراجی‌ها و بازارهای بین‌المللی هنر» به عنوان محورهای همایش یاد شده است.

همچنین در این همایش به موقعیت اقتصاد هنر ایران و چالش‌های آن پرداخته خواهد شد و از پژوهشگران برای توسعه مباحثنظری و مطالعات می‌دا‌نی در اقتصاد هنر ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصاد هنرهای تجسمی با تاکید بر محورهای مورد نظر دعوت به ارائه مقاله می‌شود.

همایش اقتصاد هنر در ایران اسفند ماه ۹۳ در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد. آخرین فرصت ارسال چکیده مقالات به همایش ۳۰ آذر و زمان برگزاری همایش اسفند ماه ۹۳ خواهد بود. پژوهشگران برای ارسال اصل مقالات تا ۱۰ بهمن ماه فرصت دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلفن ۶۶۴۹۹۷۷۲ با دبیرخانه تهران و یا شماره ۰۷۱۳-۲۲۷۰۹۲۷ با دبیرخانه شیراز ارتباط برقرار کنند؛ همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش: www. arteconomics. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز