خبرگزاری کار ایران

دیپلم افتخار بلغارها برای بچه‌های ایرانی

کد خبر : ۲۳۶۳۵۲

سه دیپلم افتخار، سهم کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «مونتانا» در کشور بلغارستان است.

سه دیپلم افتخار به کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «مونتانا» اهدا شد.

به گزارش ایلنا؛ در این مسابقه که با موضوع «موسیقی و بازی‌های آیینی» برگزار شد، «پریا پیرمندی» عضو ۱۲ ساله کانون ارومیه و «کیمیا محمودتاش» عضو ۱۴ ساله مرکز کانون محمدیار هر دو از استان آذربایجان‌غربی و «الهه یار احمدی» عضو ۷ ساله کانون درود در استان لرستان موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت در سال ۲۰۱۴ میلادی شدند.

در همین حال از سوی برگزار‌کنندگان این مسابقه یک دیپلم افتخار نیز به دلیل مشارکت فعال به امور بین‌الملل کانون اهدا شده است.

کانون با ارسال ۳۳۱ اثر اعضای خود در این مسابقه شرکت کرده بود.

مجموعه «گفت‌وگو در باره‌ی انرژی» برای نوجوانان

مجموعه ۶ جلدی «گفت‌وگو در باره‌ی انرژی» نوشته ریچارد و لوییس اسپیلزبوری ازسوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

«انرژی هسته‌ای»، «انرژی سوخت فسیلی»، «انرژی آب»، «انرژی زیست توده»، «انرژی باد» و «انرژی خورشیدی» عنوان‌ کتاب‌های این مجموعه است که برای تاکید بر اهمیت استفاده مناسب از انرژی به ویژه انرژی‌های تجدید پذیر به چاپ رسیده است.

ترجمه‌ کتاب‌های این مجموعه را سلیمان فرهادیان، مجید عمیق و حسین سالاری بر عهده داشته‌‌اند.

«گفت‌وگو در باره‌ی انرژی» مجموعه‌ای نوآورانه است که به بررسی موضوع‌ها و فن‌آوری‌های مرتبط با بهره‌برداری از منابع انرژی تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر برای برآوردن نیازهای جهانیان به الکتریسته می‌پردازد.

طراحی بخش‌هایی مانند «بحثکنیم»، «گزارش یک بررسی» و «نمودار» در کنار ارایه‌ی یک واژه‌نامه، از ویژگی‌های‌ بارز این کتاب‌ها است.

در بخش «بحثکنیم» به موضوع‌های بحث‌برانگیز و نگرانی‌های مرتبط با بهره‌برداری از منابع انرژی و در بخش «گزارش یک بررسی» به معرفی نمونه‌های کاربردی از بهره‌گیری از منابع انرژی پرداخته شده است و «نمودار» هایی نیز برای نشان دادن چگونگی تولید الکتریسیته از منابع انرژی و کارکرد فن‌‌آوری مرتبط، رسم شده است.

هر یک از کتاب‌های این مجموعه ویژه گروه سنی «د»(۱۲ تا ۱۴ سال)، با قیمت ۳هزار تومان در ۳۲ صفحه رنگی و شمارگان ۶هزار نسخه به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز