خبرگزاری کار ایران

مجله نیمکت در رشت منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۷۴

باید در تولید هرگونه محتوا، نویسنده یا تیمی که محتوا را تولید می‌کنند، ابتدا مخاطب خود را بشناسند و بعد اقدام به تولید محتوا کنند. بخش عمده‌ای از عدم استقبالی که از مطبوعات به چشم می‌خورد به دلیل این عدم تجانس بین سلیقه مخاطب و نوع محتوای تولید شده‌است.

جلسه رونمایی از مجله نیمکت با حضور سردبیر و اعضای تحریریه در محل کتابفروشی ماه نو در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه با محوریت تولید محتوا برای کودک و نوجوان و تفاوت‌های طنز مطبوعاتی و ادبی در روز پنجشنبه دوم بهمن ماه در محل کتاب فروشی ماه نو برگزار شد.

در جلسه که با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان و اهالی فرهنگ شهر رشت برگزار شده بود، پس از معرفی کوتاه مجله، مخاطبان به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود از نیمکت پرداختند.

فلامک جنیدی، هنرپیشه(که در این مجله به معرفی کتاب می‌پردازد)، آرش عاشوری‌نیا(عکاس مطبوعاتی)، امیرهادی انواری(مسئول بخش اقتصادی مجله نیمکت) و تعدادی دیگر از اعضای تحریریه این مجله به گفتگو با مخاطبان پرداختند.

همچنین در جلسه دیگری که روز چهارشنبه، اول بهمن در محل خانه فرهنگ رشت برگزار شد پوریا عالمی سردبیر مجله نیمکت، در خانه فرهنگ رشت با انتقاد از عدم شناخت مخاطب در تولید محتوا یادآور شد: باید در تولید هرگونه محتوا، نویسنده یا تیمی که محتوا را تولید می‌کنند، ابتدا مخاطب خود را بشناسند و بعد اقدام به تولید محتوا کنند. بخش عمده‌ای از عدم استقبالی که از مطبوعات به چشم می‌خورد به دلیل این عدم تجانس بین سلیقه مخاطب و نوع محتوای تولید شده‌است.

تحریریه نیمکت در راستای ارتباط با مخاطبان خود در سراسر کشور، از این پس در شهرهای مختلف کشور، جلسات گفت و شنود با مخاطبان خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز