خبرگزاری کار ایران

از حافظان و فعالان ستاد آموزش‌های غیرحضوری قرآن تقدیر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۳

از ۱۰۰ نفر از حافظان قرآن و اعضای فعال ستاد، اساتید قرآنی ستاد ملی آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم، خبرنگاران، برخی از مدیران شبکه‌های صدا و سیما، جمعی حافظان قرآن معلول و کم توان جسمی، برخی از مسئولان شهرداری تهران و مسئولان شرکت مخابرات ایران تقدیر می‌شود.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد مراسم تقدیر از حافظان قرآن و اعضای فعال ستاد آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم را برگزار نماید.

به گزارش ایلنا، وی گفت: این مراسم با حضور مسئولین قرآنی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از معاونین وزرا در سالن همایش های کوثر صدا و سیما بر گزار می گردد.

وی افزود: قرار است از۱۰۰ نفر از حافظان قرآن و اعضای فعال ستاد، اساتید قرآنی ستاد ملی آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم، خبرنگاران، برخی از مدیران شبکه های صدا و سیما، جمعی حافظان قرآن معلول و کم توان جسمی، برخی از مسئولان شهرداری تهران، مسئولان شرکت مخابرات ایران و… تقدیر به عمل آید.

وی در آخر افزود: این مراسم قرار است روز پنجشنبه مورخ ۱۰ بهمن ۹۲ از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷ در سالن همایش های کوثر صدا و سیما واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بعد از مسجد بلال، ساختمان اداری صدا و سیما برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز