خبرگزاری کار ایران

به مناسبت فرارسیدن روز معلم؛

هدیه فرهنگی مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم به معلمان

کد خبر : ۱۶۴۱۰۸

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم، بن تخفیف بهره‌مندی از آموزش‌های جامع تلفنی قرآن کریم به فرهنگیان اختصاص داده شده است.

فهیمه ناهید(مدیر اطلاع رسانی مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم) گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم، بن تخفیف بهره‌مندی از آموزش‌های جامع تلفنی قرآن کریم به فرهنگیان اختصاص داده شده است.

وی ضمن تبریک روز و هفته معلم به فرهنگیان گفت: باتوجه به جمله رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند معلمی شغل انبیاست، زحمات و تلاش‌های این عزیزیان را باید به هر نوع ممکن ارج نهیم.

وی گفت: دبیران و فرهنگیان ساعت‌های زیادی را به دور از عزیزان و خانواده خود صرف تربیت فرزتدان دیگران می‌نمایند. آنها با دلسوزی و با تمام وجود، توان علمی خود را در جهت تربیت نسل فردا و نحویل نخبگان و ساخت فردایی بهتر می‌نمایند.

وی افزود: جامعه اسلامی ما در انتظار پرورش افراد قرآنی و ارتقاء سطح دینی نسل آینده است. لذا این امر با ارتقاء سطح دینی فرهنگیان عزیز امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: به همین منظور برای جبران زحمات دبیران و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۰۰۰/۰۰۰ / ۱۰ میلیون حافظ قرآن، دارالقرآن خانه کارگر در حرکتی فرهنگی به اختصاص بن تخفیف بهره‌مندی از آموزش‌های تلفنی قرآن کریم تحت عنوان هدیه روزمعلم به فرهنگیان و خانواده‌های علاقمند آنان به یادگیری آموزه‌های قرآنی نموده است.

وی در پایان گفت: با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام آموزش‌های تلفنی قرآن کریم و تعداد بالای متقاضیان این خدمات، آن دسته از عزیزانی که تمایل به بهره‌مندی از این بن تخفیف را دارند؛ می‌توانند جهت ثبت نام عدد ۶ را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند. همچنین جهت ثبت نام اینترنتی می‌توانند به پایگاه اینترنتی www. ehoda. com مراجعه و ثبت نام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز