خبرگزاری کار ایران

برترین‌های ادب و هنر نوجوان تقدیر می‌شوند

کد خبر : ۱۸۲۶۶۱

نوجوانان برترکشور و همچنین خادمان گروه سنی نوجوان در حوزه‌های مختلف معرفی و تقدیر می‌شوند.

همزمان با همایش «نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی»، نوجوانان بر‌تر کشور در رشته‌ها و زمینه‌های مختلف گرد هم می‌آیند.

به گزارش ایلنا؛ اشکان حاجی عبداللهی دبیر اولین همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، زمان برپایی این همایش را روز دوشنبه شانزدهم تیر ماه و در آستانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان اعلام کرد.

حاجی عبداللهی برپایی این همایش را حاصل ایده و تلاش مشترک اعضای فراکسیون کودک و نوجوان مجلس شورای اسلامی و دفتر امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اسلامی دانست و از حضور و سخنرانی مسئولان مرتبط با امور نوجوانان از نهاد ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، ‌ قوه قضائیه و صدا و سیما در این برنامه خبر داد.

به گفته این نوجوان اهل رسانه، در این همایش بر اساس نظرسنجی از نوجوانان، بهترین شاعران، قصه نویسان، منتقدان و فیلمسازان حوزه نوجوانان تقدیر می‌شوند.

به گفته حاجی عبدالهی در این برنامه همچنین از بهترین نوجوانان ورزشکار، قاری قرآن، بازیگر، مجری تلویزیون و… تقدیر خواهد شد.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این برنامه می‌توانند به سایت www. nojavananeh. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز