خبرگزاری کار ایران

مسابقات قرآنی بازنشستگان شهرداری تهران آغاز شد

کد خبر : ۱۸۶۸۸۷

مرحله مقدماتی اولین دوره مسابقات قرآنی بازنشستگان شهرداری تهران آغاز شد.

مرحله مقدماتی اولیندوره مسابقات قرآنی بازنشستگان شهرداری تهران، با حضور دهها نفر از بازنشستگان، فرزندان ایشان، موظفین، پرسنل سازمان بازنشستگی و شرکت های تابعه آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ این مسابقات که در ۵ رشته اذان، قرآئت و صوت و لحن، ترتیل و روخوانی، حفظ یک جزء و حفظ دو جزء و بیشتر در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می شود، با استقبال ویژه مخاطبان همراه شد و در نوع خود، کم سابقه است.

حضور دهها بازنشسته شهرداری تهران در سنین ۶۰ سال به بالا که با فرزندان خود، در مسابقات شرکت کرده اند و به اجرای مسابقه با همسالان خود می پردازند، بر جذابیت هر چه بیشتر این مسابقات افزوده است.

این مسابقات از روز دوشنبه، ۲۳ تیر ماه با اجرای مسابقات ۵ گانه در بخش آقایان آغاز و پس از انجام مسابقات ویژه آقایان و بانوان در رده های مقدماتی و نهایی، با انتخاب نفرات برتر مسابقات، به پایان خواهد رسید.

آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآنی بازنشستگان شهرداری تهران و خانواده های ایشان نیز روز دوشنبه، ۳۰ تیر ماه با حضور چهره های قرآنی کشور، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران ارشد شهرداری تهران، با تقدیر از نفرات منتخب مسابقات در سالن همایش های مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

در این راستا، مهندس منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، با اشاره به استقبال صورت گرفته از مسابقات قرآن، خاطر نشان کرد: خوشبختانه استقبال ویژه از فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی سازمان بازنشستگی صورت می گیرد که این مساله، وظیفه ما را برای ادامه کار، سنگین تر و عزم مان در این مسیر را جدی تر می کند.

وی با اشاره به رویکرد جدید سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متعدد، فضای ویژه ای را برای بازنشستگان محترم شهرداری تهران ایجاد کنیم تا در دوران بازنشستگی از وضعیت مطلوبی بهره مند شوند.

منتظر المهدی از برگزاری مسابقاتی نظیر اولین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران در هفت رشته در دهه فجر سال گذشته به عنوان اولین حرکت بزرگ فرهنگی ویژه بازنشستگان یاد کرد و گفت: این برنامه ها با اجرای اولین دوره مسابقات قرآنی بازنشستگان و خانواده های ایشان در ماه مبارک رمضان ادامه یافته و در ماههای آتی نیز با اجرای ویژه برنامه هایی نظیر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و مسابقات هنری و فرهنگی ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در پایان از بازنشستگان شهرداری تهران و چهره های قرآنی کشور دعوت کرد تا ضمن حضور در آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآنی بازنشستگان شهرداری تهران در باغ موزه دفاع مقدس، بر غنای این مجلس بیافزاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز