خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری گشایش یافت

کد خبر : ۱۸۸۱۱۳

نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری همزمان با لیالی قدر، ۲۹ تیر ماه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی افتتاح شد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن کریم که معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان تهران، شهردار منطقه ۲۰، معاونین فرماندار و دیگر مسئولان محلی و تنی چند از هنرمندان حضور داشتند، «مهدی ابوالحسنی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی بر گسترش فرهنگ قرآنی و حمایت از فعالان، هنرمندان و خادمان قرآن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر و با ۱۲ غرفه از امروز به مدت ۸ روز از ساعت ۳۰/۱۸ تا ۲۳ پذیرای علاقمندان است.

عرضه محصولات فرهنگی، ارائه آثار چاپی اعم از کتابهای مذهبی و قرآنی، پایان‌نامه، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و… از بخش‌های نمایشگاه مزبور است.

در بخش هنری نیز ده‌ها اثر هنری در رشته‌های قطاعی، خوشنویسی، تذهیب، معرق، منبت، مشبک، قلم زنی و… پیش روی بازدیدکنندگان قرار دارد.

همچنین نشست‌های تخصصی، محفل ادبی، تلاوت‌های مجلسی، کارگاه‌های تجسمی، مشاوره‌های قرآنی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان در روزهای برپایی نمایشگاه انجام خواهد شد.

نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری چندین سازمان و نهاد این شهرستان از ۲۹ تیر ماه تا ۵ مرداد در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوج رازی واقع در میدان نماز، جنب فرهنگسرای ولاء ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز