خبرگزاری کار ایران

«بابا سیبیلو» به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۷۳

تهیه کننده فیلم بابا سیبیلو اعلام کرد که این فیلم به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا، علیرغم تلاش‌ها برای رساندن فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» به تهیه کنندگی احمداحمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان از سوی سازندگان آن به جشنواره فیلم فجر و اعلام حضورش در این رویداد فرهنگی و هنری، تهیه کننده فیلم از آماده نشدن کپی نهایی فیلم به دلیل مشکلات فنی خبر داد. 

احمداحمدی تهیه کننده فیلم سینمایی بابا سیبیلودرباره نرسیدن این فیلم به جشنواره فیلم فجر گفت: «بابا سیبیلو» یک کمدی خانوادگی پر خرج است که در آن از کودک ۵ساله تا پیرمرد ۱۰۰‌ساله نقش آفرینی دارند و در طول قصه ماجراهایی را در فضایی فانتزی و شاد رقم میزنند. 

وی افزود: حجم ویژوال‌ها و جلوه‌های ویژه فیلم بسیار است و چون اجرای آن با حساسیتهایی مواجه است و نیازمند زمان مناسب است و متاسفانه نتوانستیم کپی نهایی فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

تهیه کننده «ردکارپت و لازانیا» افزود: حضور در جشنواره فیلم فجر همیشه باعث دیده شدن آثار و زحمات عوامل سازنده آن میشود و برای ما هم حضور در این رویداد مهم بود که متاسفانه میسر نشد.

احمداحمدی سال ۱۳۹۲ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان تهیه کننده با فیلم سینمایی ردکارپت به کارگردانی رضا عطاران در بخش مسابقه سینمای ایران حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز